Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 22:17.
.
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 22:20Jobbar du där eller äger du butiken?
Jobbar du där eller äger du butiken?
Quote from ellen olsson on 3 November 2011, 22:23Fy på dig, Anders!
Vice VD, jojo... :@
Gör om, gör rätt!
http://en.wikipedia.org/wiki/Shill
Fy på dig, Anders!
Vice VD, jojo... :@
Gör om, gör rätt!
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 22:25Ja, du verkar insyltad där som Vice mupp så du kan köpa en banner.
Ja, du verkar insyltad där som Vice mupp så du kan köpa en banner.
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 22:33Jädrans vad svårt att få svar på trådens fråga: "Någon som beställt eller testat?"
Som att fråga en politiker en specifik fråga och så kommer svar på något annat.
Jädrans vad svårt att få svar på trådens fråga: "Någon som beställt eller testat?"
Som att fråga en politiker en specifik fråga och så kommer svar på något annat.
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 22:48Jag har en Magicshine som kan användas som pannlampa, på styret eller på hjälmen. Väldigt bra, förutom växlingen mellan hel/halv. Tror den är förbättrad nu.
Har dessutom en Aurora ficklampa med fäste för styret.
Båda har P7-led, och jag kan inte säga a
Jag har en Magicshine som kan användas som pannlampa, på styret eller på hjälmen. Väldigt bra, förutom växlingen mellan hel/halv. Tror den är förbättrad nu.
Har dessutom en Aurora ficklampa med fäste för styret.
Båda har P7-led, och jag kan inte säga a
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 23:08Jag har 2 stycken Rallye 3003 på Qpaxbågen.
Jag har 2 stycken Rallye 3003 på Qpaxbågen.
Quote from Funbeat user on 4 November 2011, 08:59Också väldigt sugen på att veta. Ngn måste väl ha hunnit köpa lampan i rubriken och ha ngt att säga?
Också väldigt sugen på att veta. Ngn måste väl ha hunnit köpa lampan i rubriken och ha ngt att säga?
Quote from Funbeat user on 4 November 2011, 17:34Om en lampa är bra eller dålig beror väll i första hand på vad den ska användas till!
Alla lampor för det priset har ju en mediåker kvalite, men vad gör det när man får 4st för priset av en kvalitetslampa med samma lyse, känns bättre när man kraschar den
Om en lampa är bra eller dålig beror väll i första hand på vad den ska användas till!
Alla lampor för det priset har ju en mediåker kvalite, men vad gör det när man får 4st för priset av en kvalitetslampa med samma lyse, känns bättre när man kraschar den
Quote from Mikaela Lexén on 4 November 2011, 20:32Patric, du svarade aldrig på min undran om vad som är så fel med "musse pigg"-lampan.
Patric, du svarade aldrig på min undran om vad som är så fel med "musse pigg"-lampan.