Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelFantastiska ledlampan N-1000 från …
You need to log in to create posts and topics.

Nu kan jag inte hålla mig från att komma tillbaks till tråden trots att jag skulle hålla mig borta. Kan bara meddela att sådana problem känner jag inte till då jag valde det svenska alternativet där lampan skickades på dagen och med god personlig kontakt.

Vad blev det för fel på lampan (Sanguan) då?

4 veckor från DX är helt normalt (H)
Är det fraktfritt så är det 😉
Har aldrig hört någon som blivit blåst.

Trodde att jag svarat på det men ser nu att jag måste ha glömt att spara det inlägget. Hursomhellst var felen: En komponent i lamphuset som lossade. Resultat att lampan ej tändes men knappen lös. Även ett glapp i kabeln, sannolikt på batterisidan. Resulta

Svar till Martin och ni andra som undrar.
Jag har skeppat iväg drygt 600 lampor. 2-3 st har jag själv använt sedan mitten av oktober, ösregn, skakiga på cykeln fallets, vatten och snörets och de lyser.
Jag har haft 2 st där den komponenten Martin pratar o

Ok bra då vet jag. Hade ett lustigt beteende på min lampa en kväll på hundpromenad. Den slocknade och gick inte att slå på igen direkt men efter ett tag så gick det för att sedan slockna igen efter ett tag och så fortsatte det nån gång men till sist så lö

Conny, är du osäker på den byter jag ut den. Du ska känna dig helt trygg.
C

Tack Christer men det är inte aktuellt i nuläget. Har haft den ytterligare en gång nu och inga problem så jag avvaktar.