Quote from Funbeat user on 24 December 2011, 09:06Tydligen är det irriterande för dig Håkan C att jag säljer lampor.
Är du själv lampsäljare eftersom att du hela tiden slår ner på det jag gör eller säger.Jag vet att jag är ansvarig. Men jag försökte förklara att oavsett om jag sitter här eller inlogg
Tydligen är det irriterande för dig Håkan C att jag säljer lampor.
Är du själv lampsäljare eftersom att du hela tiden slår ner på det jag gör eller säger.
Jag vet att jag är ansvarig. Men jag försökte förklara att oavsett om jag sitter här eller inlogg
Quote from Funbeat user on 24 December 2011, 09:42"Stefan, som jag sa åt dig. Jag betalar massa pengar till Fortnox, som utger sig för att vara bäst på administrativa system. Då förväntar jag mig att de ska göra bra saker. Webbutiken har funkat bra. Men du skulle bara veta hur dåligt faktureringen funger
"Stefan, som jag sa åt dig. Jag betalar massa pengar till Fortnox, som utger sig för att vara bäst på administrativa system. Då förväntar jag mig att de ska göra bra saker. Webbutiken har funkat bra. Men du skulle bara veta hur dåligt faktureringen funger
Quote from Funbeat user on 24 December 2011, 12:13Hej.
Mina kunder kan alltid vända sig till mig med problem. Men som Posten sa till mig när deras betaltjänst låg nere nästan ett dygn, " det är inte vårt fel, det är Aurigas, gnäll på dem".
Jag försökte bara förklara att det inte är avgörande för sidans f
Hej.
Mina kunder kan alltid vända sig till mig med problem. Men som Posten sa till mig när deras betaltjänst låg nere nästan ett dygn, " det är inte vårt fel, det är Aurigas, gnäll på dem".
Jag försökte bara förklara att det inte är avgörande för sidans f
Quote from Berit Bengtson on 24 December 2011, 12:44Christer Dahlin skrev:
> Mina kunder kan alltid vända sig till mig med problem.Som jag skrev ovan: Det är du skyldig till enl Konsumentköpslagen.
Enl den är det du, som näringsidkare, som är ansvarig mot konsumenten, dvs dina kunder.Det funkar alltså
Christer Dahlin skrev:
> Mina kunder kan alltid vända sig till mig med problem.
Som jag skrev ovan: Det är du skyldig till enl Konsumentköpslagen.
Enl den är det du, som näringsidkare, som är ansvarig mot konsumenten, dvs dina kunder.
Det funkar alltså
Quote from Funbeat user on 24 December 2011, 13:50Håkan C, problemet är all kritik från viss person, även kallat traditionell äkta svensk avundsjuka.
Du Håkan som uppmanar folk att själva importera lampor borde väl veta att då gäller ingen konsumetköplag gäller för dem. DX lämnar 5 månaders garanti på si
Håkan C, problemet är all kritik från viss person, även kallat traditionell äkta svensk avundsjuka.
Du Håkan som uppmanar folk att själva importera lampor borde väl veta att då gäller ingen konsumetköplag gäller för dem. DX lämnar 5 månaders garanti på si
Quote from Funbeat user on 24 December 2011, 15:55Grabbar LÄGG AV!!!
Den här diskussionen kan ni föra mellan er skälva inte i en allmän tråd!!
Grabbar LÄGG AV!!!
Den här diskussionen kan ni föra mellan er skälva inte i en allmän tråd!!
Quote from Funbeat user on 25 December 2011, 19:04Tjena har begränsad erfarenget av denna typen av lampor (min första var en Sigma LED PRO) tyckte att det var en helt ok lampa och tänkte med en budget budget (sanguan) blir nog ett bra komplement. Köpte en laddade och gick ut för att testa hur dålig den v
Tjena har begränsad erfarenget av denna typen av lampor (min första var en Sigma LED PRO) tyckte att det var en helt ok lampa och tänkte med en budget budget (sanguan) blir nog ett bra komplement. Köpte en laddade och gick ut för att testa hur dålig den v
Quote from Funbeat user on 26 December 2011, 17:56+1 på Lars Ackerot
+1 på Lars Ackerot
Quote from Funbeat user on 5 January 2012, 14:21Jag vill tacka Christer för väldigt snabb leverans och kontakten han tog med mig för felaktig mail adress. Lampan är testad och ska jag vara det minsta kritisk, så är det väl att den där o-ringen inte håller lampan på plats helt 100%. Jag får helt enkelt
Jag vill tacka Christer för väldigt snabb leverans och kontakten han tog med mig för felaktig mail adress. Lampan är testad och ska jag vara det minsta kritisk, så är det väl att den där o-ringen inte håller lampan på plats helt 100%. Jag får helt enkelt
Quote from Funbeat user on 5 January 2012, 17:06Tack för det Mikael, du är inte den första som skriver fel.
Jag tycker det har fungerat bra med O-ringen, men jag kan hålla med om att ibland kan den röra sig, speciellt om den sitter på styret. Känns som att den rör sig lättare när det är fruset.
Chri
Tack för det Mikael, du är inte den första som skriver fel.
Jag tycker det har fungerat bra med O-ringen, men jag kan hålla med om att ibland kan den röra sig, speciellt om den sitter på styret. Känns som att den rör sig lättare när det är fruset.
Chri