Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 21:13Det låter jättebra Magnus! Springer du med den?
Det låter jättebra Magnus! Springer du med den?
Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 21:15Nej, jag cyklar med den.
Nej, jag cyklar med den.
Quote from Funbeat user on 12 December 2011, 20:47Kan varm rekomendera fästet som går att köpa separat, som finns i Håkan C senaste länk!
Kan varm rekomendera fästet som går att köpa separat, som finns i Håkan C senaste länk!
Quote from Berit Bengtson on 12 December 2011, 21:12Är det detta fästet du menar?
BILD:http://img.dxcdn.com/productimages/sku_15642_1.jpg
2,79 USD http://www.dealextreme.com/p/universal-bicycle-mount-for-flashlights-and-gadgets-2cm-3cm-diameter-adjustable-15642Det finns många fler att välja på hos DX, hä
Är det detta fästet du menar?
BILD:http://img.dxcdn.com/productimages/sku_15642_1.jpg
2,79 USD http://www.dealextreme.com/p/universal-bicycle-mount-for-flashlights-and-gadgets-2cm-3cm-diameter-adjustable-15642
Det finns många fler att välja på hos DX, hä
Quote from Funbeat user on 14 December 2011, 21:35Japp, funkar bra till lite tyngre lampor.
Till smålampor så är den första på DX sidan i länken super, ritch-ratch med kardborr 🙂 Funkar även på hjälmen!
Japp, funkar bra till lite tyngre lampor.
Till smålampor så är den första på DX sidan i länken super, ritch-ratch med kardborr 🙂 Funkar även på hjälmen!
Quote from Funbeat user on 22 December 2011, 19:48Saker vi köper i Västeuropa kostar betydligt mer än vad de kostar att köpa från tillverkarna. Kolla in alibaba.com så får ni en känsla för produktionspriserna. Tittar ni på "head lamp" så inser ni att det går att köpa lampor för en bråkdel av vad de kosta
Saker vi köper i Västeuropa kostar betydligt mer än vad de kostar att köpa från tillverkarna. Kolla in alibaba.com så får ni en känsla för produktionspriserna. Tittar ni på "head lamp" så inser ni att det går att köpa lampor för en bråkdel av vad de kosta
Quote from Funbeat user on 22 December 2011, 21:57Du har rätt Fredrik. Men kör man vitt måste man lägga på tullkostnad och moms. Till det ska miljöavgifter betalas per såld enhet och fasta avgifter.
Så vill de flesta svenskar ha garanti på köpt produkt, fri ångerrätt, administrationskostnader till bla r
Du har rätt Fredrik. Men kör man vitt måste man lägga på tullkostnad och moms. Till det ska miljöavgifter betalas per såld enhet och fasta avgifter.
Så vill de flesta svenskar ha garanti på köpt produkt, fri ångerrätt, administrationskostnader till bla r
Quote from Funbeat user on 23 December 2011, 12:20Christer D, jag bestämde mig för att beställa en lampa från dig. Men det går inte att beställa den från din webbshop, kanske du skulle ägna lite tid till att ordna det istället för att hänga här?
Åh jag har dåligt tålamod med klantiga applikationer som i
Christer D, jag bestämde mig för att beställa en lampa från dig. Men det går inte att beställa den från din webbshop, kanske du skulle ägna lite tid till att ordna det istället för att hänga här?
Åh jag har dåligt tålamod med klantiga applikationer som i
Quote from Funbeat user on 23 December 2011, 22:26Stefan, som jag sa åt dig. Jag betalar massa pengar till Fortnox, som utger sig för att vara bäst på administrativa system. Då förväntar jag mig att de ska göra bra saker. Webbutiken har funkat bra. Men du skulle bara veta hur dåligt faktureringen fungera
Stefan, som jag sa åt dig. Jag betalar massa pengar till Fortnox, som utger sig för att vara bäst på administrativa system. Då förväntar jag mig att de ska göra bra saker. Webbutiken har funkat bra. Men du skulle bara veta hur dåligt faktureringen fungera
Quote from Berit Bengtson on 23 December 2011, 23:03Christer Dahlin påstod:
> skriv inte till mig, skriv till Fortnox.seFörsök inte skylla i från dig och gömma dig bakom andra.
Eftersom det är din butik så är det du som är ansvarig mot dina kunder.
Kunden skall inte behöva vända sig till din (under-)leve
Christer Dahlin påstod:
> skriv inte till mig, skriv till Fortnox.se
Försök inte skylla i från dig och gömma dig bakom andra.
Eftersom det är din butik så är det du som är ansvarig mot dina kunder.
Kunden skall inte behöva vända sig till din (under-)leve