Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 19:43Håkan, jag bara undrar, varför är du sådan förkämpe för DX-lampan? Du lägger ner sådan energi i trådarna att jag blir imponerad.
Håkan, jag bara undrar, varför är du sådan förkämpe för DX-lampan? Du lägger ner sådan energi i trådarna att jag blir imponerad.
Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 19:44Ok Håkan
Jag ber om ursäkt om jag klivit över gränsen.
Jag tycker inte jag gjort så speciellt mycket reklam, mest bett er kolla om hur servicen fungerar från olika leverantörer.
Men vad är skillnaden om man inte säljer en produkt och gör reklam för den
Ok Håkan
Jag ber om ursäkt om jag klivit över gränsen.
Jag tycker inte jag gjort så speciellt mycket reklam, mest bett er kolla om hur servicen fungerar från olika leverantörer.
Men vad är skillnaden om man inte säljer en produkt och gör reklam för den
Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 19:51Förhoppningsvis en viss vinst.
Förhoppningsvis en viss vinst.
Quote from Berit Bengtson on 11 December 2011, 19:53Anders:
Vad menar du? DX säljer många lampor.
Den här DX-lampan har jag öht aldrig skrivit om (tidgare)
http://www.dealextreme.com/p/3w-60-lumen-2-mode-front-white-light-with-mount-for-bike-black-silver-3-aaa-47705
Anders:
Vad menar du? DX säljer många lampor.
Den här DX-lampan har jag öht aldrig skrivit om (tidgare)
http://www.dealextreme.com/p/3w-60-lumen-2-mode-front-white-light-with-mount-for-bike-black-silver-3-aaa-47705
Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 19:58Snälla, snälla, kan inte du skriva om den?
Snälla, snälla, kan inte du skriva om den?
Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 20:11Håkan, inga bilder? Kan erkänna att jag slutade läsa text för länge sedan och ser bara på bilder och illustrationer.
Håkan, inga bilder? Kan erkänna att jag slutade läsa text för länge sedan och ser bara på bilder och illustrationer.
Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 20:14"Men kolla hur servicen fungerar om ni behöver hjälp.
Iom att jag betalar en hel del för annonser här på Funbeat så kan jag göra viss reklam här."Jag tycker det är OK att ge info om det man säljer, men inte att kritisera andra butiker eller produkter. D
"Men kolla hur servicen fungerar om ni behöver hjälp.
Iom att jag betalar en hel del för annonser här på Funbeat så kan jag göra viss reklam här."
Jag tycker det är OK att ge info om det man säljer, men inte att kritisera andra butiker eller produkter. D
Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 20:58Skönt att ni orkar mata på.
Har köpt lampan. Fungerar jäkligt bra. Bra pris och jag känner mig trygg med service & garantier.
Lycka till med vad ni än köper.
Skönt att ni orkar mata på.
Har köpt lampan. Fungerar jäkligt bra. Bra pris och jag känner mig trygg med service & garantier.
Lycka till med vad ni än köper.
Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 21:01Har du redan behövt använda både service och garanti?
Har du redan behövt använda både service och garanti?
Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 21:10David:
Nej men jag är inte orolig för vad som sker om jag måste åberopa service/garanti. Därav "känner mig trygg".
David:
Nej men jag är inte orolig för vad som sker om jag måste åberopa service/garanti. Därav "känner mig trygg".