Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelFantastiska ledlampan N-1000 från …
You need to log in to create posts and topics.

Ett par varv självvulkande eltape på styret där lampan ska sitta så halkar den inte.

Dennis, tack för tipset. Jag uppskattar när folk engagerar sig och ger konstruktiva tips, då kan vi alla få mer tid över till att göra det vi älskar, TRÄNA.

Det går bättre när det är varmt ute.
Jag upplever själv att gummit under lampan blir lite hårt i

Denna tråd rör ej min lampa, men då Philips-lampan varit uppe på diskussion så kommer här mina erfarenheter:

Kvalitet! Solid och stryktålig konstruktion (ja jag har redan lyckats dra den i golvet två ggr, det blev märke i golvet, ej i lampan)

Två lägen

Jag skulle vilja återgå till den ursprungliga frågan.
Ja, jag har köpt en Sanguan från Vågkonsult/Projektfoto. Det fungerade utmärkt att beställa i webshopen och jag betalade förskott via bankgiro. Fick löpande information om leveransläget och hade även d

Är intresserad av denna lampa jag med, finns det någon spridningslins (eller hempularmetod?) som passar så att man kan få en något bredare ljusbild?
Tänker använda lampan främst för längdskidåkning och vill gärna se något mer än skidspetsarna i utförsback

Hur brett är ett längdspår? 😉

Jag tycker "ströljuset" räcker gott och väl på mörka stigar i skogen, vid skidåkning så är det ju förhoppningsvis lite snö som är lättare att lysa upp?

Tack Hans för din redogörelse.

Jag har batterier, laddare och lampor på lager för försäljning så länge som man kan anse att lampan bör vara gångbar. Skulle det ta slut under garantitiden så är det bara att du hör av dig.
Ingen av mina kunder ska behöva k

Jag blev lite sugen på att testa lampan själv, behöver något lätt och ljusstarkt med separat batteri och vill inte lägga ut mer pengar än nödvändigt.

Att klaga på att folk gör reklam när de betalt för banner tycker jag bara är dumt.

Då riskerar vi att

Jag följde ett råd i den här tråden och beställde en lampa från dealextreme. De var snabba med att dra betalningen, men sen så har de inte levererat. Det har gått 18 dagar nu som det stått "prepare shipment" av någon anledning så har inte min order koppla

Fråga Håkan! Han hyllar billiga inköp som kan ha lång leveranstid.