Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 11:03Just precis...
Just precis...
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 20:53>Raymond.
En sak i din utmärkta uppräkning som saknas, och som ofta frågas om tycker jag, är upplägg av träning inför större lopp. T.ex. VR. Det kan handla om träningsprogram, mathållning, uppladdning på olika sätt.Högaktningsfullt
Hans B
>Raymond.
En sak i din utmärkta uppräkning som saknas, och som ofta frågas om tycker jag, är upplägg av träning inför större lopp. T.ex. VR. Det kan handla om träningsprogram, mathållning, uppladdning på olika sätt.
Högaktningsfullt
Hans B
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 11:06Nästa steg:
Nu behövs det redaktörer som skriver om resp del. Förslagsvis är det först till kvarn som gäller. Under säg två veckor behåller man första-tjingen. Inom den perioden skriver man då ihop något klokt med länkar till relevanta trådar på Funbeat a
Nästa steg:
Nu behövs det redaktörer som skriver om resp del. Förslagsvis är det först till kvarn som gäller. Under säg två veckor behåller man första-tjingen. Inom den perioden skriver man då ihop något klokt med länkar till relevanta trådar på Funbeat a
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 17:28Går det inte att skapa en Google Wave om tråden?
Går det inte att skapa en Google Wave om tråden?
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 23:22Jag skulle tycka det vore intressant att få diskutera/lära mig mer om cykling i grupp. Vad man ska tänka på, signaler, skrivna och oskrivna regler. Det är den biten som jag som nybörjare är mest orolig för inför mitt första lopp... 🙁
Jag skulle tycka det vore intressant att få diskutera/lära mig mer om cykling i grupp. Vad man ska tänka på, signaler, skrivna och oskrivna regler. Det är den biten som jag som nybörjare är mest orolig för inför mitt första lopp... 🙁
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 23:28Länkar till SCF:s och UCI:s regelverk.
Länkar till SCF:s och UCI:s regelverk.
Quote from ellen olsson on 30 March 2010, 23:30...kanske speciellt listan över godkända icke-standardhjul.
...kanske speciellt listan över godkända icke-standardhjul.
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 09:09Nu kanske det står här redan, men jag var lat och läste inte igenom alla inlägg. Men lite skötselråd för cykeln, dels typ vid slutet och början av säsongen, men också under säsongens gång. Hur tar ni hand om era cyklar löpande under säsongen?
Nu kanske det står här redan, men jag var lat och läste inte igenom alla inlägg. Men lite skötselråd för cykeln, dels typ vid slutet och början av säsongen, men också under säsongens gång. Hur tar ni hand om era cyklar löpande under säsongen?
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 09:28Josefin, du ska gå med i en cykelklubb. Det du efterfrågar är inget man kan läsa sig till, egentligen. Det var inte så länge sedan någon postade en länk till alla. Jag tror att du hittar den om du söker i cykelforum.
Josefin, du ska gå med i en cykelklubb. Det du efterfrågar är inget man kan läsa sig till, egentligen. Det var inte så länge sedan någon postade en länk till alla. Jag tror att du hittar den om du söker i cykelforum.
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 09:40Andreas: "Går det inte att skapa en Google Wave om tråden?" Bra idé!
Har själv 18 nomineringar kvar, tror säkert att andra har kvar några så det kan räcka till alla intresserade. Lägger upp en wave på Google Wave inom kort, länk:
https://wave.google.com
Andreas: "Går det inte att skapa en Google Wave om tråden?" Bra idé!
Har själv 18 nomineringar kvar, tror säkert att andra har kvar några så det kan räcka till alla intresserade. Lägger upp en wave på Google Wave inom kort, länk:
https://wave.google.com