Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 10:19Daniel, tack för tipset (t+) Vi är ett gäng som är ute och cyklar, och tanken är att även delta i ett antal mindre motionslopp innan tjejvättern. Tänkte att det i kombination med en diskussion här eller i ett FAQ skulle vara en vettig förberedelse så man
Daniel, tack för tipset (t+) Vi är ett gäng som är ute och cyklar, och tanken är att även delta i ett antal mindre motionslopp innan tjejvättern. Tänkte att det i kombination med en diskussion här eller i ett FAQ skulle vara en vettig förberedelse så man
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 19:38Ursäkta min okunnighet. Vad är Google Wave?
Högaktningsfullt
Hans B
Ursäkta min okunnighet. Vad är Google Wave?
Högaktningsfullt
Hans B
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 19:47Hans, några av oss har ett konto, men inte mycket erfarenhet. Brist på erfarenhet beror oftast på att medarbetare i vårt vanliga liv inte har Google Wave.
Det är nämligen "Groupware" på nätet. Man kan, som en grupp, arbeta i samma projekt fastän man sitt
Hans, några av oss har ett konto, men inte mycket erfarenhet. Brist på erfarenhet beror oftast på att medarbetare i vårt vanliga liv inte har Google Wave.
Det är nämligen "Groupware" på nätet. Man kan, som en grupp, arbeta i samma projekt fastän man sitt
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 11:19Når vi alle har skrevet inn alt vi vet på FAQ om sykkel , så kan vi gi det ut i bokform og selge den. Fortjenesten kan vi dele . (t
Jeg mener fortsatt at det vil komme mindre innlegg i forumet med denne ordningen.
Men det vil gi en masse diskusjon om
Når vi alle har skrevet inn alt vi vet på FAQ om sykkel , så kan vi gi det ut i bokform og selge den. Fortjenesten kan vi dele . (t
Jeg mener fortsatt at det vil komme mindre innlegg i forumet med denne ordningen.
Men det vil gi en masse diskusjon om