Quote from Magnus Gelang on 9 July 2009, 12:08Jaha ett anitibiotika, inte konstigare än så 🙂 Tack för svar 🙂
Jaha ett anitibiotika, inte konstigare än så 🙂 Tack för svar 🙂
Quote from Funbeat user on 9 July 2009, 12:41Antibiotika kan ju vara nästan vad som helst, rent kemiskt, så det säger väl inte så mycket?
Antibiotika kan ju vara nästan vad som helst, rent kemiskt, så det säger väl inte så mycket?
Quote from Funbeat user on 9 July 2009, 14:55Tack Ina, då vet jag. Det var just därför jag frågade eftersom detta inte är "vanlig" penicillin utan just kinolon.
Då får jag väl vila då. 🙁
Om nån vill läsa mer så kolla på denna sida längst ner:
http://www.lthalland.se/lth_templates/informationpage
Tack Ina, då vet jag. Det var just därför jag frågade eftersom detta inte är "vanlig" penicillin utan just kinolon.
Då får jag väl vila då. 🙁
Om nån vill läsa mer så kolla på denna sida längst ner:
http://www.lthalland.se/lth_templates/informationpage
Quote from Funbeat user on 9 July 2009, 17:06Lite uppdatering i läget. Var imorse och gjorde mammografi och ultraljud på bröstet och fick veta att det är en cysta och inte en infektion som sköterskan trodde (eller hon sa antingen infektion eller cysta det var ju därför hon skickade mig vidare).
Jag
Lite uppdatering i läget. Var imorse och gjorde mammografi och ultraljud på bröstet och fick veta att det är en cysta och inte en infektion som sköterskan trodde (eller hon sa antingen infektion eller cysta det var ju därför hon skickade mig vidare).
Jag
Quote from Funbeat user on 9 July 2009, 17:16*peppkraaaam*
*peppkraaaam*
Quote from Funbeat user on 9 July 2009, 17:36Åh Mia. Kramis!
Åh Mia. Kramis!
Quote from Bjarne Lewin on 9 July 2009, 18:00En kram från mig med 🙂
En kram från mig med 🙂
Quote from Funbeat user on 9 July 2009, 22:27Tack alla, va gulliga ni är. (H:)
Det är alltså inget farligt, inte cancer eller nåt utan bara en trist klump.
Så som läkaren uttryckte sig: An ugly and ragged cyst. Tack för den liksom. 🙁
Tack alla, va gulliga ni är. (H:)
Det är alltså inget farligt, inte cancer eller nåt utan bara en trist klump.
Så som läkaren uttryckte sig: An ugly and ragged cyst. Tack för den liksom. 🙁
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 12:50Mia; har de tagit vävnadsprov på den då? Så att de vet att det inte är cancer i den?
Håller tummarna att det är så!
Mia; har de tagit vävnadsprov på den då? Så att de vet att det inte är cancer i den?
Håller tummarna att det är så!
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 19:17Lite mer uppdatering.
Nu är klumpen i princip helt borta eller i alla fall så pass liten att den inte känns längre. Det gör inte ont längre heller.Ringde min vanliga läkare idag och fick veta att jag kunde sluta ta antibiotikan och att det var fritt fr
Lite mer uppdatering.
Nu är klumpen i princip helt borta eller i alla fall så pass liten att den inte känns längre. Det gör inte ont längre heller.
Ringde min vanliga läkare idag och fick veta att jag kunde sluta ta antibiotikan och att det var fritt fr