Quote from Funbeat user on 27 February 2007, 14:47så sant..men känns lite dumt de me....
Bättre att dom inte vet nåt...som det där ordspråket..öh..som har totalt försvunnit ur min hjärna just nu!
så sant..men känns lite dumt de me....
Bättre att dom inte vet nåt...som det där ordspråket..öh..som har totalt försvunnit ur min hjärna just nu!
Quote from Funbeat user on 27 February 2007, 14:48Visst har man lust att göra så ibland, och om folk är otrevliga så; men att t ex ett par skor kostar mer i en affär med personlig service och kunnig personal, som finns inom räckhåll och inte i storstan, det är jag beredd att betala för; när jag skulle kö
Visst har man lust att göra så ibland, och om folk är otrevliga så; men att t ex ett par skor kostar mer i en affär med personlig service och kunnig personal, som finns inom räckhåll och inte i storstan, det är jag beredd att betala för; när jag skulle kö
Quote from Funbeat user on 27 February 2007, 15:01Jag handlar alltid mina skor på löplabbet, eftersom att jag vet att jag springer lite snett och behöver extra stöd på insidan av hälen.
Jag handlar alltid mina skor på löplabbet, eftersom att jag vet att jag springer lite snett och behöver extra stöd på insidan av hälen.
Quote from Funbeat user on 27 February 2007, 22:31Vad tycker ni om märket Mizuno?
Köpte ett par Mizuno Wave Alchemy på Löplabbet då jag överpronerar med vä fot. Skorna rätar upp och ger bra stöd tycker jag, utan att vara stela tegelstenar. Sköna att springa i och ganska lätta. Är det någon som har testa
Vad tycker ni om märket Mizuno?
Köpte ett par Mizuno Wave Alchemy på Löplabbet då jag överpronerar med vä fot. Skorna rätar upp och ger bra stöd tycker jag, utan att vara stela tegelstenar. Sköna att springa i och ganska lätta. Är det någon som har testa
Quote from Fredrik Närenfors on 27 February 2007, 22:45Har följt Anders tips många gånger och det funkar oftast.
Om jag hittar en affär jag gärna vill handla i för att jag får bra service så berättar jag att de ligger X kronor högre än en konkurrent men att jag gärna handlar hos dem ifall de kan ta sitt pris
Har följt Anders tips många gånger och det funkar oftast.
Om jag hittar en affär jag gärna vill handla i för att jag får bra service så berättar jag att de ligger X kronor högre än en konkurrent men att jag gärna handlar hos dem ifall de kan ta sitt pris
Quote from Funbeat user on 28 February 2007, 08:04Hej!
Personligen så gillar jag att varva mellan två skor. ett par neutrala och ett par med pronationsstöd. Nu är det Nike air Pegasus och Asics gel Kayano som gäller. Kayanon är helt klart favoriten på längre distanser, medan Pegasus funkar bättre vid far
Hej!
Personligen så gillar jag att varva mellan två skor. ett par neutrala och ett par med pronationsstöd. Nu är det Nike air Pegasus och Asics gel Kayano som gäller. Kayanon är helt klart favoriten på längre distanser, medan Pegasus funkar bättre vid far
Quote from Fredric Lagerström on 28 February 2007, 10:00Tallinn, bra tips. Tack!
Ska dit i sommar 🙂
Tallinn, bra tips. Tack!
Ska dit i sommar 🙂
Quote from Mathias Karlsson on 28 February 2007, 10:22Var i Tallin i somras och passade på att titta på bl.a. löparskor, men priserna var samma som här hemma. Köpte mig ett par Asics GT 2100 när jag kom hem istället. (H)
Var i Tallin i somras och passade på att titta på bl.a. löparskor, men priserna var samma som här hemma. Köpte mig ett par Asics GT 2100 när jag kom hem istället. (H)
Quote from Fredric Lagerström on 28 February 2007, 15:24Hmm. Olika bud. Men vi ska vidare till Pärnu, en stad på Estniska solkusten. Där är priserna i regel billigare än i Tallinn Estland e generellt sett billigare, ja mkt billigare än sverige. Man bör tänka att en estnisk krona bara är värd 0,6 svenska. Bens
Hmm. Olika bud. Men vi ska vidare till Pärnu, en stad på Estniska solkusten. Där är priserna i regel billigare än i Tallinn Estland e generellt sett billigare, ja mkt billigare än sverige. Man bör tänka att en estnisk krona bara är värd 0,6 svenska. Bens
Quote from Olle Hulle on 28 February 2007, 19:55beställ dem här!
http://racquetlink.webfusion.co.uk/shop/product.php/687/98/ lev 4-7 dagar.
beställ dem här!
http://racquetlink.webfusion.co.uk/shop/product.php/687/98/ lev 4-7 dagar.