Quote from Guest on 21 July 2009, 16:22Finns det något intresse för att träffas och kanske åtminstone hinna säga HEJ! till andra funbeatare i samband med Midnattsloppet den 15e augusti i Stockholm?
För oss som ska springa och med tanke på den sena timman kanske en träff FÖRE loppet funkar bäs
Finns det något intresse för att träffas och kanske åtminstone hinna säga HEJ! till andra funbeatare i samband med Midnattsloppet den 15e augusti i Stockholm?
För oss som ska springa och med tanke på den sena timman kanske en träff FÖRE loppet funkar bäs
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 16:32*Viftar med handen och hoppar upp och ner* 🙂
Jaaaaa! Personligen röstar jag för innan start eftersom vi lär gå i mål på så himla olika tider, men alla lär väl vara vid starten en god stund även innan dom första startar. Någonstans på Zinkensdamms IP?
*Viftar med handen och hoppar upp och ner* 🙂
Jaaaaa! Personligen röstar jag för innan start eftersom vi lär gå i mål på så himla olika tider, men alla lär väl vara vid starten en god stund även innan dom första startar. Någonstans på Zinkensdamms IP?
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 16:43Det låter som en kul idé!
/Micke
Det låter som en kul idé!
/Micke
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 17:48Låter som en toppen idé!
Låter som en toppen idé!
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 18:54Det låter fint tycker jag.
Det låter fint tycker jag.
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 18:58Bra idé med Southside där Micke. Det tycker jag vi kör vidare på?
Fast de kanske inte gillar om det dyker in en massa fb-are som inte vill beställa något annat än typ.. vatten? 😉
Bra idé med Southside där Micke. Det tycker jag vi kör vidare på?
Fast de kanske inte gillar om det dyker in en massa fb-are som inte vill beställa något annat än typ.. vatten? 😉
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 19:00Jag trodde att man ladda med sexor gin och tonic innan varje lopp, eller har jag missförstått något? 😉
Jag trodde att man ladda med sexor gin och tonic innan varje lopp, eller har jag missförstått något? 😉
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 19:02Nu är det ju givetvis upp till var och en hur de vill ladda inför loppet men....
Nu är det ju givetvis upp till var och en hur de vill ladda inför loppet men....
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 19:13Hmmm. Undrar om det finns någon sportslig chans att ens få in en stortå på en pub på Hornsgatan den kvällen.... (#) Brutalt mycket folk på hela Södermalm.
Hmmm. Undrar om det finns någon sportslig chans att ens få in en stortå på en pub på Hornsgatan den kvällen.... (#) Brutalt mycket folk på hela Södermalm.