Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 19:16Det är ju också sant förstås. Men var ska man annars träffas då? Där man faktiskt hittar varandra menar jag?
Det är ju också sant förstås. Men var ska man annars träffas då? Där man faktiskt hittar varandra menar jag?
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 19:20Jag tror fortfarande på Zinkensdamms IP, på något bestämt ställe. Men då kan ju iofs den som är sugen inte beställa in någon öl att ladda upp med.... 😀
Det pågår ju lopp hela kvällen så det blir tidigt hålligång och trångt runt Hornsgatan.
Annars får v
Jag tror fortfarande på Zinkensdamms IP, på något bestämt ställe. Men då kan ju iofs den som är sugen inte beställa in någon öl att ladda upp med.... 😀
Det pågår ju lopp hela kvällen så det blir tidigt hålligång och trångt runt Hornsgatan.
Annars får v
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 19:21Det lär nog vara lika "illa" vid Zinken, men man kan ju alltid prova?
Det lär nog vara lika "illa" vid Zinken, men man kan ju alltid prova?
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 19:24Där var det inte trångt förra året i alla fall. Jag hittade mina kompisar då utan problem och vi kunde sitta på läktarbänkarna och peptalka.
Där var det inte trångt förra året i alla fall. Jag hittade mina kompisar då utan problem och vi kunde sitta på läktarbänkarna och peptalka.
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 19:28Saga?
Saga?
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 19:38Japp. 🙂
Japp. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 21:23Vi jobbarkompisar var så tråkiga förra året att vi bara träffades på trottoaren öster om Ringvägen, typ Wollmar Yxknullsgatan. Gott om plats. Ingen frestande alkoholförsäljning 🙂
Vi jobbarkompisar var så tråkiga förra året att vi bara träffades på trottoaren öster om Ringvägen, typ Wollmar Yxknullsgatan. Gott om plats. Ingen frestande alkoholförsäljning 🙂
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 21:27Några hade barnen med sig. Inte Peter dock 🙂
BILD:http://jerforceone.files.wordpress.com/2009/06/wrong.jpg
EDIT: Peter. Det är en typo i ditt inlägg som du måste justera lite 🙂
Några hade barnen med sig. Inte Peter dock 🙂
BILD:http://jerforceone.files.wordpress.com/2009/06/wrong.jpg
EDIT: Peter. Det är en typo i ditt inlägg som du måste justera lite 🙂
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 21:36Hihihihihi *fniss* *rodnar*
Hihihihihi *fniss* *rodnar*
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 21:38Wollmar ska nog vara Vollmar 🙂
Wollmar ska nog vara Vollmar 🙂