Quote from Guest on 16 September 2014, 07:02Saknade möjligheten att hålla nära och kära uppdaterade under mitt första IRONMAN i mitten av sommaren. Byggde därför en liten prototyp som jag nu tänkte lansera till allmänheten.
Webbapplikationen är en SMS-tjänst som gör det möjlighet att prenumerera
Saknade möjligheten att hålla nära och kära uppdaterade under mitt första IRONMAN i mitten av sommaren. Byggde därför en liten prototyp som jag nu tänkte lansera till allmänheten.
Webbapplikationen är en SMS-tjänst som gör det möjlighet att prenumerera
Quote from Funbeat user on 16 September 2014, 07:12Jag ska testa. Har några vänner som köra Mallorca IM.
Men jag gillar den dansk system som posta på Facebook vid splits. NN har nu simmat 3.8km i 55:00. Sedan alla splits kommer upp som en feed.
Om man är utamlands så är Facebook billigare än att ta emo
Jag ska testa. Har några vänner som köra Mallorca IM.
Men jag gillar den dansk system som posta på Facebook vid splits. NN har nu simmat 3.8km i 55:00. Sedan alla splits kommer upp som en feed.
Om man är utamlands så är Facebook billigare än att ta emo
Quote from Funbeat user on 16 September 2014, 11:18IM Mallorca går snart, så de passar ju bra.
Facebook lösningen innehåller ett par problem som ja kan se de.
- Varje mottagare måste ha Facebook, något jag själv inte har.
- Varje mottagare måste ha internet, vilket är ett problem när du är utomlands som
IM Mallorca går snart, så de passar ju bra.
Facebook lösningen innehåller ett par problem som ja kan se de.
- Varje mottagare måste ha Facebook, något jag själv inte har.
- Varje mottagare måste ha internet, vilket är ett problem när du är utomlands som
Quote from Funbeat user on 16 September 2014, 11:37har nu lagt till 403 och 2254 i Mallorca
ps möjligheten att lägg till coupon finns bara på datorn, syns inte på iphone.
har nu lagt till 403 och 2254 i Mallorca
ps möjligheten att lägg till coupon finns bara på datorn, syns inte på iphone.
Quote from Funbeat user on 16 September 2014, 12:26Aha, de visste jag inte. Ska ta en titt på problemet. Tack.
Aha, de visste jag inte. Ska ta en titt på problemet. Tack.
Quote from Funbeat user on 23 September 2014, 22:18Snygg och enkel registrering. La in min frus telefonnummer så hon skall få se mina mellantider nu på lidingöloppet som stod med bland kommande lopp.
En sak vid registrering jagskulle vilja ändra är rullisten för vilket land numret är, i mina ögon mer log
Snygg och enkel registrering. La in min frus telefonnummer så hon skall få se mina mellantider nu på lidingöloppet som stod med bland kommande lopp.
En sak vid registrering jagskulle vilja ändra är rullisten för vilket land numret är, i mina ögon mer log
Quote from Funbeat user on 24 September 2014, 15:30Håller med Christer om land fast jag fick "El Salvador" som förslag.
Om det är en i huvudsak svensk sida borde Sverige vara default.Jag ska testa i Lidingöloppet så får vi se hur det går. Återkommer.
Håller med Christer om land fast jag fick "El Salvador" som förslag.
Om det är en i huvudsak svensk sida borde Sverige vara default.
Jag ska testa i Lidingöloppet så får vi se hur det går. Återkommer.
Quote from Funbeat user on 25 September 2014, 12:51Har nu pröjsat 3€ och registrerat min frus mobil så att hon kan hålla koll på mig i Berlin nu på söndag. Förväntar mig att det skall fungera felfritt.
Har nu pröjsat 3€ och registrerat min frus mobil så att hon kan hålla koll på mig i Berlin nu på söndag. Förväntar mig att det skall fungera felfritt.
Quote from Funbeat user on 25 September 2014, 14:17@Olle "Juantorena" Roos Annars kunde du fått prenumerationen gratis genom att använda kupongen längre upp.
@Olle "Juantorena" Roos Annars kunde du fått prenumerationen gratis genom att använda kupongen längre upp.
Quote from Funbeat user on 25 September 2014, 14:19@Daniel Olsson Siten använder webbläsarens default-språk just nu. Jag skulle gissa på att siten trott att "SE" är El Salvador i stället för Sverige. Ska se om jag kan fixa felet.
@Daniel Olsson Siten använder webbläsarens default-språk just nu. Jag skulle gissa på att siten trott att "SE" är El Salvador i stället för Sverige. Ska se om jag kan fixa felet.