Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

@Linus. När jag kollade nu står det "Sweden". Bra 🙂

Jag följa två i Mallorca idag och jag vet inte om det är fel data in som ligger bakom eller fel sortering från din sidan

Första bike split
29.5km
Split time 2:03:49
Split pace 14.30km/h

Men han simmade på 1:07 så split time för 29.5km bike ska var Max

@Ryan Helt korrekt. Vi återpublicerar bara den informationen som finns på IM.com, vilket tyvärr gör att de blir fel ibland. När man går in och kollar ett tag efter checkpointen passerats så ser det ut som att siffrorna är rätt för atleten du pratar om.

Jag beställde pro sms för Lidingöloppet idag åt min fru, men hon fick inga alls. Dessutom försökte jag använda koden funbeat2014, fast inget hände där, så jag betalade 3 euro via Paypal

Jag lyckades använda koden (också för LL) och min fru fick bekräftelse men hon fick inga SMS under dagen utan fick följa via webben istället.

-Jimmy

Samma här, registrering för lidingöloppet gick fint men inga sms kom under loppet.

De verkade tyvärr som att neptron som vi hämtar datan i från under races inte fungerade som de skulle för just lidingöloppet. De två Ironman-loppen gick dock som planerat.

@Hans Givetvis återbetalar vi dina 3€. Ska se om jag kan lösa de med Paypal under

Sprang i Berlin i helgen och frun fick uppdateringar som planerat. Funkade felfritt!!

Angående LL så funkade inte deras egen sms tjänst för vissa. Så att denna tjänst inte fungerade häller är kanske inte så konstigt.

För oss fungerade Lidingöloppet, i alla fall på distans, så om det var några förseningar så var det inte något uppmärksammade.