Quote from Funbeat user on 21 January 2014, 13:17Mikael: Funktionen du nämner kan tänkas fungera på olika sätt. Jag tycker båda är mer eller mindre intuitiva. Men det ska tilläggas att vi inte har gjort tester på många användare för funktionen, så jag vill vara ödmjuk inför det hela.
Just nu fungerar d
Mikael: Funktionen du nämner kan tänkas fungera på olika sätt. Jag tycker båda är mer eller mindre intuitiva. Men det ska tilläggas att vi inte har gjort tester på många användare för funktionen, så jag vill vara ödmjuk inför det hela.
Just nu fungerar d
Quote from Funbeat user on 21 January 2014, 14:38Alternativet är ju om jag i kalendern väljer 2013 (eller annat datumintervall som inte innebär hela veckor) så visas alla valda veckor men de dagar som inte tillhör 2013 blir gråade, då framgår det tydligt att de inte är med i summeringarna.
Alternativet är ju om jag i kalendern väljer 2013 (eller annat datumintervall som inte innebär hela veckor) så visas alla valda veckor men de dagar som inte tillhör 2013 blir gråade, då framgår det tydligt att de inte är med i summeringarna.