Quote from Elias Engqvist on 9 July 2008, 07:27Jag tror att formeln stämmer och eftersom du är uppe i 220 bpm så är du alltså 0 år gammal - jag tyckte du var lite barnslig! 🙂
Edit: Äsch, för kvinnor är faktiskt den spännande formeln 226-ålder så du är troligen 6år gammal - det verkar ju troligare!
Jag tror att formeln stämmer och eftersom du är uppe i 220 bpm så är du alltså 0 år gammal - jag tyckte du var lite barnslig! 🙂
Edit: Äsch, för kvinnor är faktiskt den spännande formeln 226-ålder så du är troligen 6år gammal - det verkar ju troligare!
Quote from Funbeat user on 9 July 2008, 10:15christer, jag ska önska mig pulsklocka när jag fyller år ,för ska ha med mig den på spinningen och se hur mycke jag kommer upp i.
christer, jag ska önska mig pulsklocka när jag fyller år ,för ska ha med mig den på spinningen och se hur mycke jag kommer upp i.
Quote from Funbeat user on 9 July 2008, 10:49Christer:
Man kan också använda maxpulsformeln till att räkna ut vilket år det är nu, om man vet sin maxpuls och ålder. För mig är det fortfarande 2001, så jag förbereder mig för IT-kraschen.Eller så kan man räkna ut vilket kön man tillhör. Om jag hade
Christer:
Man kan också använda maxpulsformeln till att räkna ut vilket år det är nu, om man vet sin maxpuls och ålder. För mig är det fortfarande 2001, så jag förbereder mig för IT-kraschen.
Eller så kan man räkna ut vilket kön man tillhör. Om jag hade
Quote from Funbeat user on 9 July 2008, 16:33???
???
Quote from Bjarne Lewin on 9 July 2008, 17:11😀
😀
Quote from Funbeat user on 9 July 2008, 17:25Det kan också vara statisk elektricitet från syntettröja. Det hade jag problem med när jag
körde med pulsklocka. Kunde vara så ibland att jag stack iväg i lungt tempo för att värma upp,
och vips var pulsen uppe i 160. Oj tänkte jag, det var inte uppvärmni
Det kan också vara statisk elektricitet från syntettröja. Det hade jag problem med när jag
körde med pulsklocka. Kunde vara så ibland att jag stack iväg i lungt tempo för att värma upp,
och vips var pulsen uppe i 160. Oj tänkte jag, det var inte uppvärmni
Quote from Funbeat user on 10 July 2008, 22:09För mig är det exakt samma som Henrik skriver: Man börjar jogga lugnt och efter någon minut visar klockan maxpuls ( 185). Den går så sakteliga ner, men visar för hög puls i 5-10 minuter. Irriterande! När jag kör spinning är det inte alls problem och då ka
För mig är det exakt samma som Henrik skriver: Man börjar jogga lugnt och efter någon minut visar klockan maxpuls ( 185). Den går så sakteliga ner, men visar för hög puls i 5-10 minuter. Irriterande! När jag kör spinning är det inte alls problem och då ka
Quote from Funbeat user on 11 July 2008, 14:03Är de någon som kan rekommendera en bra pulsklocka att köpa ?
Är de någon som kan rekommendera en bra pulsklocka att köpa ?
Quote from Funbeat user on 11 July 2008, 14:07Madelen: http://www.cyclecomponents.com/cgi-bin/air_ibutik.fcgi?avd=1&artgrp=440&funk=visa_artikel&artnr=SIGPC15
Prisvärd!
Madelen: http://www.cyclecomponents.com/cgi-bin/air_ibutik.fcgi?avd=1&artgrp=440&funk=visa_artikel&artnr=SIGPC15
Prisvärd!
Quote from Funbeat user on 11 July 2008, 14:19John ,tackar så mycket för tipset ,den ska jag köpa ;9
John ,tackar så mycket för tipset ,den ska jag köpa ;9