Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Märkte nu att dagsnoteringen i kalendern inte går att uppdatera. Klickar man på en dag där man redan skrivit en dagsnotering, kommer denna inte upp i rutan, och sparar man då, skrivs den över med ingenting. Sparar man inte, ligger den kvar.

Men som sagt

Är du medveten om att man efter att ha klickat på en dagsnotering får upp en ruta för att fylla i ett träningspass, och måste klicka sig vidare till en dagsnoterings-flik för att se den dagsnotering man var ute efter att uppdatera?

Ja självklart, annars hade jag beskrivit felet som att det inte går att redigera träningspass.

Detta fungerade alldeles utmärkt vid uppgraderingen till nya funbeat, jag har redigerat många, men fr.om några dagar tillbaka går det ej. Iaf inte i min kalen

Jag upplever samma sak. Om jag har en dagsnotering, klickar på den dagen och sedan "redigera dagsnotering"-fliken så är rutan tom

Samma här!
Har jag skrivit en dagsnotering kan jag inte redigera den utan endast skriva över den gamla med något nytt.

Har samma problem. Ville komplettera med uppgifter och då försvann det jag skrivit.

Det här är något tokigt som borde åtgärdas.

Jag skriver också dagsnoteringar för kommande dagar och man måste kopiera texten så att den inte förloras när man skall editera.

Så, nu är detta åtgärdat!

Inte åtgärdat, hade samma problem nyss

Hos mig fungerar det nu igen. Tack Olle!