Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 13:47Den här buggen är tillbaka igen.
Den här buggen är tillbaka igen.
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 19:38När jag klickar redigera dagsnotering på hemsidan så får jag upp ett tomt formulär även om jag har skrivit in något tidigare. Om jag däremot klickar på datumet i kalendern och sedan redigera dagsnotering så får jag upp det som är inskrivet sedan tidigare.
När jag klickar redigera dagsnotering på hemsidan så får jag upp ett tomt formulär även om jag har skrivit in något tidigare. Om jag däremot klickar på datumet i kalendern och sedan redigera dagsnotering så får jag upp det som är inskrivet sedan tidigare.
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 08:23Aha, ja det var ytterligare ett fel. Jag har rättat till det nu. Tack för att ni sa till!
Aha, ja det var ytterligare ett fel. Jag har rättat till det nu. Tack för att ni sa till!
Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 09:13Hej
Nu har jag följande problem.
Om jag står på min hemsida och väljer redigera dagsnotering, får jag ett blankt formulär med GÅRDAGENS datum.
Fyller jag i detta, skrivs min notering från igår (naturligtvis) över.
Man borde fixa så att det blanka formulär
Hej
Nu har jag följande problem.
Om jag står på min hemsida och väljer redigera dagsnotering, får jag ett blankt formulär med GÅRDAGENS datum.
Fyller jag i detta, skrivs min notering från igår (naturligtvis) över.
Man borde fixa så att det blanka formulär
Quote from Elias Engqvist on 11 October 2011, 09:59Jag får dagens datum!
Jag får dagens datum!
Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 10:08Jag får oxå gårdagens datum när jag klickar på fliken "Redigera dagsnotering". Dessutom så är fälten tomma även om jag skrivit i något dagen innan på rätt datum.
Kör Windows 7 och Mozilla Firefox 7.0.1. Detsamma händer i Internet Explorer 9 version 9.0.81
Jag får oxå gårdagens datum när jag klickar på fliken "Redigera dagsnotering". Dessutom så är fälten tomma även om jag skrivit i något dagen innan på rätt datum.
Kör Windows 7 och Mozilla Firefox 7.0.1. Detsamma händer i Internet Explorer 9 version 9.0.81
Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 10:16Jag får fortfarande gårdagens datum och ett blankt formulär , när jag kör redigera dagsnotering från min startsida (kör Explorer).
Jag får fortfarande gårdagens datum och ett blankt formulär , när jag kör redigera dagsnotering från min startsida (kör Explorer).
Quote from Elias Engqvist on 11 October 2011, 17:37Ja, nu fick jag också det 🙂
Ja, nu fick jag också det 🙂
Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 19:16Japp. Nu får jag gårdagens datum från hemsidan, fortfarande blankt.
Japp. Nu får jag gårdagens datum från hemsidan, fortfarande blankt.
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 09:34Med risk för att få äta upp det igen, men nu är detta åtgärdat.
Kan tilläggas att man fortfarande får serverns tidszon som förvalt - dvs om man befinner sig i en annan tidszon så kan man råka ut för att behöva ändra datum. (Detta ska förstås också fixas
Med risk för att få äta upp det igen, men nu är detta åtgärdat.
Kan tilläggas att man fortfarande får serverns tidszon som förvalt - dvs om man befinner sig i en annan tidszon så kan man råka ut för att behöva ändra datum. (Detta ska förstås också fixas