Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 22:18Har samma problem med överskrivning av dagsnotering senast för 5min sedan.
Mina bilder har försvunnit sedan uppdateringen av Funbeat.
Min träningsutrustning har även den försvunnit.
Har samma problem med överskrivning av dagsnotering senast för 5min sedan.
Mina bilder har försvunnit sedan uppdateringen av Funbeat.
Min träningsutrustning har även den försvunnit.
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 09:27Nina: Jag behöver ha svar på några frågor för att kunna gå vidare med ditt problem.
Kan du beskriva exakt hur du gör (var du klickar) och vad som händer och vad du förväntar dig ska hända? Vilken tidzon befinner du dig i och vilken tidszon är din dator in
Nina: Jag behöver ha svar på några frågor för att kunna gå vidare med ditt problem.
Kan du beskriva exakt hur du gör (var du klickar) och vad som händer och vad du förväntar dig ska hända? Vilken tidzon befinner du dig i och vilken tidszon är din dator in
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 09:27Stefan: Vad menar du med att din träningsutrustning har försvunnit? Och samma fråga angående dina bilder?
Stefan: Vad menar du med att din träningsutrustning har försvunnit? Och samma fråga angående dina bilder?
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 10:20Förlåt så hemskt mycket för denna flamsiga och tramsiga post mitt i det seriösa buggletandet men jag kan bara inte hålla mig.
Stefan kanske har haft inbrott. 😉
Förlåt så hemskt mycket för denna flamsiga och tramsiga post mitt i det seriösa buggletandet men jag kan bara inte hålla mig.
Stefan kanske har haft inbrott. 😉
Quote from Elias Engqvist on 7 October 2011, 10:56Elin, jag förlåter dig - var väldigt nära att skriva att det var dags att låsa in utrustningen!
Elin, jag förlåter dig - var väldigt nära att skriva att det var dags att låsa in utrustningen!
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 11:17Träningsutrustningen är återfunnen (låg i garderoben: tack för tips Elin/Christer).
Aja: Gällde bara att titta under rätt flik.
Däremot har jag problem med dagsnoteringarna (överskrivningar).
Träningsutrustningen är återfunnen (låg i garderoben: tack för tips Elin/Christer).
Aja: Gällde bara att titta under rätt flik.
Däremot har jag problem med dagsnoteringarna (överskrivningar).
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 14:53Ni som har problem med överskrivning av dagsnoteringarna: Kan ni beskriva hur ni klickar, vad som händer och vad ni hade förväntat er för resultat?
Ni som har problem med överskrivning av dagsnoteringarna: Kan ni beskriva hur ni klickar, vad som händer och vad ni hade förväntat er för resultat?
Quote from Lena Bjerlöw on 7 October 2011, 15:17Det fungerar iaf för mig nu, såsom jag beskrev problemet från början.
Det fungerar iaf för mig nu, såsom jag beskrev problemet från början.
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 17:07Hej Olle
Det fungerar med dagsnoteringen nu: inga överskrivningar.
Mitt gamla problem var att om jag ville redigera en dagsnotering (som reda var inskriven), fick jag ett blankt formulär och jag var tvungen att skriva allt igen (annars gick infon förlora
Hej Olle
Det fungerar med dagsnoteringen nu: inga överskrivningar.
Mitt gamla problem var att om jag ville redigera en dagsnotering (som reda var inskriven), fick jag ett blankt formulär och jag var tvungen att skriva allt igen (annars gick infon förlora
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 10:03Det var skönt att höra! Tack 🙂
Det var skönt att höra! Tack 🙂