Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 20:23"Jag vill gärna puffa lite för Back On Tracks grejjer. Vet inte om de funkar att springa i, men de lär göra susen mellan passen om inte annat!"
Här är fuskkragen från BOT är en trogen kompis på vinterns rundor! 🙂
"Jag vill gärna puffa lite för Back On Tracks grejjer. Vet inte om de funkar att springa i, men de lär göra susen mellan passen om inte annat!"
Här är fuskkragen från BOT är en trogen kompis på vinterns rundor! 🙂
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 14:44Mikael: OM du använder sporttejp - när du ska ta bort den, gör inte som man brukar göra med plåster för att göra pinan kort! Alltså ryck INTE av den - två gånger har huden på ovansidan av min fot följt med pga det. Idrottstejp sitter fast!
Mikael: OM du använder sporttejp - när du ska ta bort den, gör inte som man brukar göra med plåster för att göra pinan kort! Alltså ryck INTE av den - två gånger har huden på ovansidan av min fot följt med pga det. Idrottstejp sitter fast!
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 15:13Det blir besvärligt efteråt när man ska springa. Stor hudyyta utan översta hudlagret.
Det blir besvärligt efteråt när man ska springa. Stor hudyyta utan översta hudlagret.
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 16:09Jag kan inte annat än instämma i Fia-Lottas råd. Jag tejpade knät efter alla konstens regler för att kunna åka skidor för ett par år sedan. Man kan fortfarande ana ett ärr i knävecket där jag röck bort tejpen.
Jag kan inte annat än instämma i Fia-Lottas råd. Jag tejpade knät efter alla konstens regler för att kunna åka skidor för ett par år sedan. Man kan fortfarande ana ett ärr i knävecket där jag röck bort tejpen.