Quote from Guest on 1 June 2011, 22:52Vem vet ni kanske är med 🙂
http://beta.marathon.se/aktuellt/bjarne-drömmer-oss-tillbaka-till-maran
Vem vet ni kanske är med 🙂
http://beta.marathon.se/aktuellt/bjarne-drömmer-oss-tillbaka-till-maran
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 23:02Du får inte visa så fina bilder man blir så sugen på att springa!
Du får inte visa så fina bilder man blir så sugen på att springa!
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 23:05det är ju det som är meningen 🙂
det är ju det som är meningen 🙂
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 23:07Jag kan tro det. Det börjar rycka i benen tror snart det blir dax för en runda. Kroppen har nu fått ett par dagars vilobreak!
Fina bilder var det!
Jag kan tro det. Det börjar rycka i benen tror snart det blir dax för en runda. Kroppen har nu fått ett par dagars vilobreak!
Fina bilder var det!
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 07:36Grymt inspirerande! Håller med om att man blir sugen på att springa igen fastän benen fortfarande känns rätt mosiga.
Grymt inspirerande! Håller med om att man blir sugen på att springa igen fastän benen fortfarande känns rätt mosiga.
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 08:19Kan bara hålla med!! Jätteinspirerande!! Det där är ju anledningen till att jag vill springa en mara någon gång!
Kan bara hålla med!! Jätteinspirerande!! Det där är ju anledningen till att jag vill springa en mara någon gång!
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 14:49Vilken film...... Känslosamt.
Vilken film...... Känslosamt.
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 19:53Grymt!! Vilken härlig känsla i kroppen man fick. Någon som vet vem som sjunger? Grymt bra låt också. 🙂
Grymt!! Vilken härlig känsla i kroppen man fick. Någon som vet vem som sjunger? Grymt bra låt också. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 20:05Bono är det som sjunger. U2 således.
Jag var bara tvungen att sticka ut i skogen efter att ha sett filmen.
Bono är det som sjunger. U2 således.
Jag var bara tvungen att sticka ut i skogen efter att ha sett filmen.
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 20:26Bästa löparfilm jag sett i hela mitt liv....musiken den i mitten lite dimmiga skärmen(troligen inte med flit) ja allt var helt fantastiskt. Jag fattar att du går på nån typ regi-utbildning alt högskola för kameramän...
Jag vill bara säga ....T A C K......
Bästa löparfilm jag sett i hela mitt liv....musiken den i mitten lite dimmiga skärmen(troligen inte med flit) ja allt var helt fantastiskt. Jag fattar att du går på nån typ regi-utbildning alt högskola för kameramän...
Jag vill bara säga ....T A C K......