Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 21:15Tack Kjell! Nä någon utbildning har jag inte. Jag missade min start så jag startade i sista startgruppen. Målet var att filma den stora massan, inte bara eliten som så ofta filmas. Det skulle varit liiite jobbigare att filma förstaklungan också… det skull
Tack Kjell! Nä någon utbildning har jag inte. Jag missade min start så jag startade i sista startgruppen. Målet var att filma den stora massan, inte bara eliten som så ofta filmas. Det skulle varit liiite jobbigare att filma förstaklungan också… det skull
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 21:23Jag gillar alla dina filmer på spring! Grym inspiration!
Jag gillar alla dina filmer på spring! Grym inspiration!
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 22:43OSCAR...(Bjarne)....
OSCAR...(Bjarne)....
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 22:43++++++++++++++++
++++++++++++++++
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 22:47Ja tydligen så får du en Oscar till för "rekvisitan"...hehehe....gick inte att ta bort den andra....GRATTIS...?
Hoppsan nu gick det....å då plussar jag på...!
Ja tydligen så får du en Oscar till för "rekvisitan"...hehehe....gick inte att ta bort den andra....GRATTIS...?
Hoppsan nu gick det....å då plussar jag på...!
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 23:16Det är en barfotalöpare med, kan ni hitta honom? (svårt)
Vill ni ha en ledtråd?
Det är en barfotalöpare med, kan ni hitta honom? (svårt)
Vill ni ha en ledtråd?
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 23:34Jag ser det knapt på filmen utan såg det "live" det är innan vi springer under en viadukt. killen har svarta fotsulor (inte så konstigt;) så det är svårt att se.
Jag ser det knapt på filmen utan såg det "live" det är innan vi springer under en viadukt. killen har svarta fotsulor (inte så konstigt;) så det är svårt att se.
Quote from Funbeat user on 3 June 2011, 00:12Fantastiskt bra film. Jag har nog sett den 10ggr nu. Det var definitivt något speciellt med att genomföra sin första mara. Och jäklar vilken mersmak det gav...
Fantastiskt bra film. Jag har nog sett den 10ggr nu. Det var definitivt något speciellt med att genomföra sin första mara. Och jäklar vilken mersmak det gav...
Quote from Funbeat user on 4 June 2011, 10:18Rysningar och gåshud rakt igenom hela filmen, nästan så att jag fällde en tår mot slutet. Nästa år ska jag också vara med igen. 🙂
Rysningar och gåshud rakt igenom hela filmen, nästan så att jag fällde en tår mot slutet. Nästa år ska jag också vara med igen. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 June 2011, 14:00Vilken fantastisk skildring av maran ur en löpares synvinkel. (t+)
Vilken fantastisk skildring av maran ur en löpares synvinkel. (t+)