Quote from j sollerman on 18 January 2010, 12:50Ja visst är det.
Ja visst är det.
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 12:52Att inte få blanda menar jag Kalle. 😉
Spelar roll lixom.
Att inte få blanda menar jag Kalle. 😉
Spelar roll lixom.
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 13:23Kalle.
"Du kan ju inte ha hjul det står campa på när du kör med sram "
Jo visst kan han det. Det häger liksom inte på det att det står campa på fälgen. Det har med bodyn att göra.
Och om jag hade SRAM så skulle dessa sitta som en smäck dom också.
Camp
Kalle.
"Du kan ju inte ha hjul det står campa på när du kör med sram "
Jo visst kan han det. Det häger liksom inte på det att det står campa på fälgen. Det har med bodyn att göra.
Och om jag hade SRAM så skulle dessa sitta som en smäck dom också.
Camp
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 13:28Verkar konstigt att köpa kanttrådshjul för att köra i berg.
Verkar konstigt att köpa kanttrådshjul för att köra i berg.
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 13:33Hej David.
För min del spelar det ingen roll längre. Jag väger inte 58kg och således ingen get längre. Möjligen en oxe på knappt 100kg och jag har min starka sida utför nu mera.
Och ser man till detta.
"Hojjens geometri och lack gör att den kommer att
Hej David.
För min del spelar det ingen roll längre. Jag väger inte 58kg och således ingen get längre. Möjligen en oxe på knappt 100kg och jag har min starka sida utför nu mera.
Och ser man till detta.
"Hojjens geometri och lack gör att den kommer att
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 13:38Jag skulle inte satsa på "bergshjul" i kompositmaterial om jag nån gång kommer upp i + 90 kg.
Det verkar onekligen mer än riskabelt.
Jag skulle inte satsa på "bergshjul" i kompositmaterial om jag nån gång kommer upp i + 90 kg.
Det verkar onekligen mer än riskabelt.
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 13:53David.
Du får inte vara så feg 😉
Och vem har sagt att man ska ha dom i bergen?
Finns väl knappt några här hemma för den delen.Vänligen
P.
David.
Du får inte vara så feg 😉
Och vem har sagt att man ska ha dom i bergen?
Finns väl knappt några här hemma för den delen.
Vänligen
P.
Quote from Berit Bengtson on 18 January 2010, 14:05P . skrev:
> Och om jag hade SRAM så skulle dessa sitta som en smäck dom också.
>
> Campagnolo Hyperon hjulset Clincher och drygt 14000:-och
> onekligen är 14000:- för dessa hjul ett bra pris
Hyperon-hjulen skiljer <50g (30g annonserad vikt!) mot D
P . skrev:
> Och om jag hade SRAM så skulle dessa sitta som en smäck dom också.
>
> Campagnolo Hyperon hjulset Clincher och drygt 14000:-
och
> onekligen är 14000:- för dessa hjul ett bra pris
Hyperon-hjulen skiljer <50g (30g annonserad vikt!) mot D
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 14:39Hej Håkan.
"DA-hjulen har bromsyta i metall, dvs bättre bromsning så att det går fortare nedför, ffa i regn och blöta.
Aerotester har dessutom visat att DA-hjulen hör till de snabbaste hjulen med lågprofilfälg.Om 14000:- för Hyperon-hjulen är ett bra p
Hej Håkan.
"DA-hjulen har bromsyta i metall, dvs bättre bromsning så att det går fortare nedför, ffa i regn och blöta.
Aerotester har dessutom visat att DA-hjulen hör till de snabbaste hjulen med lågprofilfälg.
Om 14000:- för Hyperon-hjulen är ett bra p
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 16:23Jag gav inte mer än 6700:- för mina Bontrager Race lite XXX med väskor, snabbkopplingar, bromsbelägg och ett flaskställ.
Jag gav inte mer än 6700:- för mina Bontrager Race lite XXX med väskor, snabbkopplingar, bromsbelägg och ett flaskställ.