Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 19:42Christer: Precis vad jag behöver! Tusen tack för tipset! *köpa*
Christer: Precis vad jag behöver! Tusen tack för tipset! *köpa*
Quote from Elias Engqvist on 4 January 2012, 00:18Jag har faktiskt en som jag aldrig använder 🙂
Köpa? Var bor du?
Jag har faktiskt en som jag aldrig använder 🙂
Köpa? Var bor du?
Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 09:08Men vilken supersmart grej! Jag försöker köra med min Garmin 310xt, men jag blir lite störd av att behöva vifta med armen och handen för att trycka lap hela tiden. Att trycka på något på väggen är ju mycket smidigare!
Men vilken supersmart grej! Jag försöker köra med min Garmin 310xt, men jag blir lite störd av att behöva vifta med armen och handen för att trycka lap hela tiden. Att trycka på något på väggen är ju mycket smidigare!
Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 09:53Christer: Linköping. Men man kan ju skicka med posten. 🙂
Christer: Linköping. Men man kan ju skicka med posten. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 January 2012, 17:02maria jag fick också en för ett år sedan från min svarmor, men om man göra våltvändning är det nästan värdlös.
sedan om bassängen har inte rätt ytor eller för hög kant bli det svårt att hitta en plats att montera det
maria jag fick också en för ett år sedan från min svarmor, men om man göra våltvändning är det nästan värdlös.
sedan om bassängen har inte rätt ytor eller för hög kant bli det svårt att hitta en plats att montera det
Quote from Funbeat user on 8 January 2012, 12:50Ryan: Det är väldigt sällan jag voltvänder. 🙂 Ska bli kul att prova den iaf. Funkar den inte bra så kommer jag nog bygga en egen.
Ryan: Det är väldigt sällan jag voltvänder. 🙂 Ska bli kul att prova den iaf. Funkar den inte bra så kommer jag nog bygga en egen.
Quote from Funbeat user on 24 January 2012, 11:34Maria - säg gärna till när du provat 🙂
Maria - säg gärna till när du provat 🙂
Quote from Funbeat user on 24 January 2012, 15:34Jag är också nyfiken på om den funkar bra.
Jag är också nyfiken på om den funkar bra.
Quote from Funbeat user on 24 January 2012, 16:49Ska byta batterier först.
Ska byta batterier först.
Quote from Funbeat user on 25 January 2012, 09:20Ok Maria, vi väntar med "spänning" ---- dvs Flindra & jag.... 🙂
Ok Maria, vi väntar med "spänning" ---- dvs Flindra & jag.... 🙂