Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 21:46Jag är jätteglad att ni har hittat rätt cykel till er. o att ni slipper cykla på era föräldrars billiga o för er obekväma cyklar.
HURRA HURRA HURRA
Jag är jätteglad att ni har hittat rätt cykel till er. o att ni slipper cykla på era föräldrars billiga o för er obekväma cyklar.
HURRA HURRA HURRA
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 21:47grattis! men då är det inte en 401, antar jag?
grattis! men då är det inte en 401, antar jag?
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 21:51ja hurra och halleluja, gaddämmit. godnatt med, förresten.
ja hurra och halleluja, gaddämmit. godnatt med, förresten.
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 21:55natti natti
natti natti
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 22:01Nej det är ingen 401.
Nej det är ingen 401.
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 14:17Tack för alla era svar och ert engagemang. Det verkar ju som om det ungefär finns en sådan cykel som jag vill ha i alla fall. Mellanmjölkscykeln aka drömcykeln.
Pumpa däck kan jag väl göra och kanske även blaska av den då och då om det skulle behövas. Dä
Tack för alla era svar och ert engagemang. Det verkar ju som om det ungefär finns en sådan cykel som jag vill ha i alla fall. Mellanmjölkscykeln aka drömcykeln.
Pumpa däck kan jag väl göra och kanske även blaska av den då och då om det skulle behövas. Dä
Quote from j sollerman on 7 August 2008, 14:19hand, och kanske skivbromsar
hand, och kanske skivbromsar
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 14:25Okej, misstänkte det. Tack!
Okej, misstänkte det. Tack!
Quote from Funbeat user on 9 August 2008, 23:50jag köpte min nya cykel i förra veckan på sportex. Vet inte om det är en supercykel men passar bra för en nybörjare. Maken min godkände den i varjefall 🙂 . Måste ha nått bättre (än min 7 växlade blocketcykel) inför alla lopp jag planerar delta i. OM ja
jag köpte min nya cykel i förra veckan på sportex. Vet inte om det är en supercykel men passar bra för en nybörjare. Maken min godkände den i varjefall 🙂 . Måste ha nått bättre (än min 7 växlade blocketcykel) inför alla lopp jag planerar delta i. OM ja
Quote from Fredrik Närenfors on 10 August 2008, 01:20En snabb cykel låser man inte. Den lämnar man aldrig ur sikte.
En snabb cykel låser man inte. Den lämnar man aldrig ur sikte.