Quote from Guest on 5 December 2007, 22:19Hej på er!!
Jag har börjat jogga på löpbanan på gymmet, men jag tycker att det är så himmla jobbigt, varmt, ingen luft, svettigit. Jag vet inte hur ni andra känner när ni springer på löpbandet. Är det bara jag som är ny började att "springa" innomhus. Uto
Hej på er!!
Jag har börjat jogga på löpbanan på gymmet, men jag tycker att det är så himmla jobbigt, varmt, ingen luft, svettigit. Jag vet inte hur ni andra känner när ni springer på löpbandet. Är det bara jag som är ny började att "springa" innomhus. Uto
Quote from Jonas Täng on 5 December 2007, 22:29Varför kämpa inomhus när man kan springa ute? Om du tycker det är okej att springa ute även denna tid på året så gör det emellanåt (någon/ett par gånger i veckan), passa på att få dagsljus om du kan för det mår man riktigt bra av. Vill du träna kondition
Varför kämpa inomhus när man kan springa ute? Om du tycker det är okej att springa ute även denna tid på året så gör det emellanåt (någon/ett par gånger i veckan), passa på att få dagsljus om du kan för det mår man riktigt bra av. Vill du träna kondition
Quote from Camilla Höög on 5 December 2007, 22:47Inomhus är en handduk nödvändigt för att hålla undan svetten.
Jag anser att utomhussporter ska tränas utomhus. Underställ, toppluva, handskar, dubbskor så klarar man av kylan.
Inomhus är en handduk nödvändigt för att hålla undan svetten.
Jag anser att utomhussporter ska tränas utomhus. Underställ, toppluva, handskar, dubbskor så klarar man av kylan.
Quote from Karolina Bergsten on 6 December 2007, 08:12Jag har också precis börjat använda löpbandet och har precis samma erfarenheter som du, skönt å höra att det inte va mig det va fel på ;). Trots att jag tränar tidigt på morgonen och ofta är helt ensam på gymmet så svettas jag som en gris (varför säger ma
Jag har också precis börjat använda löpbandet och har precis samma erfarenheter som du, skönt å höra att det inte va mig det va fel på ;). Trots att jag tränar tidigt på morgonen och ofta är helt ensam på gymmet så svettas jag som en gris (varför säger ma
Quote from Funbeat user on 6 December 2007, 11:27Det finns ingen fläkt på era band?
Luften är kanske bara ett finger-tryck-borta 🙂
Det finns ingen fläkt på era band?
Luften är kanske bara ett finger-tryck-borta 🙂
Quote from Funbeat user on 6 December 2007, 14:25Luften ute kan vara lite väl kall ...
Luften ute kan vara lite väl kall ...
Quote from Funbeat user on 6 December 2007, 14:39Jag tycker att man vänjer sig faktiskt. Det var ett problem i början, men nu har jag inga problem att andas inomhus när jag springer. Jag har betydligt mer besvär med kall luft isf.
Svettas gör man i den mån man behöver det tror jag, jag svettas alltid
Jag tycker att man vänjer sig faktiskt. Det var ett problem i början, men nu har jag inga problem att andas inomhus när jag springer. Jag har betydligt mer besvär med kall luft isf.
Svettas gör man i den mån man behöver det tror jag, jag svettas alltid
Quote from Jonas Täng on 6 December 2007, 14:40Ja det förstås, vi hade bara tio plusgrader idag.
När det blir riktigt kallt så kan man träna inne. Men just nu behövs det inte för kylan i alla fall.
Ja det förstås, vi hade bara tio plusgrader idag.
När det blir riktigt kallt så kan man träna inne. Men just nu behövs det inte för kylan i alla fall.
Quote from Galderma Fritidsförening on 6 December 2007, 23:07jag var ute och sprang en mil idag och det var typ noll-gradigt. 🙂 Funkar alldeles utmärkt att springa fast det är lite kallt. Jag tycker inte om att springa på löpband så jag har inte gjort det på flera år nu faktiskt. Har man möjlighet tycker jag man
jag var ute och sprang en mil idag och det var typ noll-gradigt. 🙂 Funkar alldeles utmärkt att springa fast det är lite kallt. Jag tycker inte om att springa på löpband så jag har inte gjort det på flera år nu faktiskt. Har man möjlighet tycker jag man
Quote from Funbeat user on 6 December 2007, 23:29>Funkar alldeles utmärkt att springa fast det är lite kallt.
Det beror väl på hur känslig för kyla man är eller ej? Alla klarar inte minusgrader, ens om det är få, utan att få andningsbesvär.
>Funkar alldeles utmärkt att springa fast det är lite kallt.
Det beror väl på hur känslig för kyla man är eller ej? Alla klarar inte minusgrader, ens om det är få, utan att få andningsbesvär.