Quote from Galderma Fritidsförening on 6 December 2007, 23:35det stämmer förvisso, men om man har problem med kyla+andning så kan man lösa det på flera olika sätt. några kan ju t.ex. vara att springa inomhus, skaffa sån där mask som värmer luften, osv. 🙂 Man måste ju anpassa sin träning så den passar en själv. Om
det stämmer förvisso, men om man har problem med kyla+andning så kan man lösa det på flera olika sätt. några kan ju t.ex. vara att springa inomhus, skaffa sån där mask som värmer luften, osv. 🙂 Man måste ju anpassa sin träning så den passar en själv. Om
Quote from Funbeat user on 6 December 2007, 23:43Vi gör en deal: Du springer ute åt mig så springer jag inne åt dig? 😉
Vi gör en deal: Du springer ute åt mig så springer jag inne åt dig? 😉
Quote from Funbeat user on 7 December 2007, 08:50Om man har möjlighet tycker jag att man ska springa där man vill! Dvs ute om man vill det och inne om man vill det! Var och en blir salig på sitt sätt.... 🙂
Om man har möjlighet tycker jag att man ska springa där man vill! Dvs ute om man vill det och inne om man vill det! Var och en blir salig på sitt sätt.... 🙂
Quote from Funbeat user on 7 December 2007, 10:08Jag springer helst ute, men den här veckan har jag varit inne på löpbandet då det var alldeles för halt ute för att kunna springa ute längs landsvägen. Sedan svettas jag som en gris va jag än gör, springer ute, springer på löpband, äter soppa, spinner, gy
Jag springer helst ute, men den här veckan har jag varit inne på löpbandet då det var alldeles för halt ute för att kunna springa ute längs landsvägen. Sedan svettas jag som en gris va jag än gör, springer ute, springer på löpband, äter soppa, spinner, gy
Quote from Funbeat user on 7 December 2007, 10:18Jag svettas som en gris vad jag än gör inomhus tycker jag. Motionscykeln blir jag plaskblött av, roddmaskin så bara rinner det. Nu har jag helt slutat med inomhuslöpning men blev ordentligt blöt där innan också.
Jag blir rätt svettig utomhus också men int
Jag svettas som en gris vad jag än gör inomhus tycker jag. Motionscykeln blir jag plaskblött av, roddmaskin så bara rinner det. Nu har jag helt slutat med inomhuslöpning men blev ordentligt blöt där innan också.
Jag blir rätt svettig utomhus också men int
Quote from Camilla Höög on 7 December 2007, 10:49Om man får andningsbesvär av att andas in kall luft så bör man absolut skaffa sig en luftvärmare.
Om man får andningsbesvär av att andas in kall luft så bör man absolut skaffa sig en luftvärmare.
Quote from Jonas Täng on 7 December 2007, 11:08och om man skaffar sig en luftvärmare - eller två - så är mitt tips att alltid lägga den på samma ställe så man har en chans att hitta den nästa gång det blir kallt...
/antar att mina kommer att dyka fram andra veckan i mars eller så.
och om man skaffar sig en luftvärmare - eller två - så är mitt tips att alltid lägga den på samma ställe så man har en chans att hitta den nästa gång det blir kallt...
/antar att mina kommer att dyka fram andra veckan i mars eller så.
Quote from Galderma Fritidsförening on 7 December 2007, 11:43@ Lady Godiva: Det låter som en bra deal 😉
@ Lady Godiva: Det låter som en bra deal 😉
Quote from ellen olsson on 7 December 2007, 20:09> och om man skaffar sig en luftvärmare - eller två - så är mitt tips att alltid lägga den på samma ställe så man har en chans att hitta den nästa gång det blir kallt...
Jag kan bara instämma.
/En som behöver köpa en ny Airtrim... (#)
> och om man skaffar sig en luftvärmare - eller två - så är mitt tips att alltid lägga den på samma ställe så man har en chans att hitta den nästa gång det blir kallt...
Jag kan bara instämma.
/En som behöver köpa en ny Airtrim... (#)
Quote from Funbeat user on 7 December 2007, 20:29Fredrik: Det är kanske dags att starta en Alzheimergrupp.
Jag hänger på, om jag kommer ihåg det!
Fredrik: Det är kanske dags att starta en Alzheimergrupp.
Jag hänger på, om jag kommer ihåg det!