Quote from Guest on 4 August 2010, 20:54Hej!
Jag har en fråga angående Five Fingers.
Kan man tvätta dom i tvättmaskinen?
och i så fall hur.
Hej!
Jag har en fråga angående Five Fingers.
Kan man tvätta dom i tvättmaskinen?
och i så fall hur.
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 21:04Det kan du, har kört mina KSO fler gånger än jag orkar minnas. Har alltid kört snabbprogram i 40 grader tillsammans med resten av träningskläderna. Det verkar funka.
Det kan du, har kört mina KSO fler gånger än jag orkar minnas. Har alltid kört snabbprogram i 40 grader tillsammans med resten av träningskläderna. Det verkar funka.
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 09:59Instämmer! Har tvättat mina svarta kso ett otal ggr.
(Tvättar dock mina kläder med tvättnötter och det funkar bra till VFF också)
Instämmer! Har tvättat mina svarta kso ett otal ggr.
(Tvättar dock mina kläder med tvättnötter och det funkar bra till VFF också)
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 11:22Tvättnötter?
Tvättnötter?
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 11:25yes.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Sapindus
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 11:25Nötter från en tvättbjörn?
Nötter från en tvättbjörn?
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 11:30David, du kan ju testa det. Gärna med videobevis från insamlingen...
David, du kan ju testa det. Gärna med videobevis från insamlingen...
Quote from ellen olsson on 5 August 2010, 11:39Vanliga björklöv innehåller hyfsat mycket saponiner också så det går att samla in sådana som alternativ. 🙂
Jag har tvättat håret i en björklövsdekokt.
Vanliga björklöv innehåller hyfsat mycket saponiner också så det går att samla in sådana som alternativ. 🙂
Jag har tvättat håret i en björklövsdekokt.
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 12:14Prädd hade väl också fungerat.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Bj%C3%B6rn_Gillberg
Prädd hade väl också fungerat.
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 12:53He he. Prädd, det var tider det. Äh, jag låg bara och jollrade när det hände. Så ung är jag.
Till ämnet. Om man har ett kardborrefäste på så kan man med fördel se till att det är ordentligt stängt om man inte vill att det ska fastna i finaste löpbrallorn
He he. Prädd, det var tider det. Äh, jag låg bara och jollrade när det hände. Så ung är jag.
Till ämnet. Om man har ett kardborrefäste på så kan man med fördel se till att det är ordentligt stängt om man inte vill att det ska fastna i finaste löpbrallorn