Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 13:14Tvättpåsar är inte heller fel.
Tvättpåsar är inte heller fel.
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 13:45Ni som tvättar fivefingers- tvättar ni dom separat då?
Mina stinker verkligen så jag vill skulle inte vilja tvätta dom med något annat... Fast å andra sidan borde det väl vara skonsammare med lite "padding" i trumman. Det bästa är kanske att tvätta dom m
Ni som tvättar fivefingers- tvättar ni dom separat då?
Mina stinker verkligen så jag vill skulle inte vilja tvätta dom med något annat... Fast å andra sidan borde det väl vara skonsammare med lite "padding" i trumman. Det bästa är kanske att tvätta dom m
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 13:52Jag har tvättat mina, som mitt inlägg ovan avslöjar, med övriga löp-cykelkläder. Jag svettas iofs hallondoft så det är inte något problem. Nä, men mina luktar inte skunk iaf. Inte än. Ibland går jag rakt in i duschen med kläder och VFF på och får på det s
Jag har tvättat mina, som mitt inlägg ovan avslöjar, med övriga löp-cykelkläder. Jag svettas iofs hallondoft så det är inte något problem. Nä, men mina luktar inte skunk iaf. Inte än. Ibland går jag rakt in i duschen med kläder och VFF på och får på det s
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 13:59Smart AM. (t+)
En typ av Gunde.
Smart AM. (t+)
En typ av Gunde.