Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det sa jag inte, jag bara korrigerade din svepande och felaktiga generalisering. Alla har inte ditt problem. Därmed inte sagt att Olle inte borde fixa vad det än är som strular.

Nä, windows är så långsamt att alla bilder hinner laddas in i mobilen innan den börjar rita på skärmen så det går långsamt men allt kommer i rätt ordning (obs en ironisk teori)

Mer teoretiskt så beror säkert hoppigheten på relationen mellan farten på din

Puss på dig också Christer 🙂

Det ligger väl i generaliseringars natur att vara felaktiga eller? 😉

hahaha den var bra 🙂

Läste igår, att det är fler som surfar via sin mobil än via vanlig dator. Därmed borde det stå klart för alla webbutveckalre att sajterna ska fungera i iallfall de senaste smartphones. Svårare än så är det inte.

Finns många sajter som inte är anpassade i

Efter att jag postat föregående inlägg, som det tog uppåt en minut för Funbeat att exekvera, så stod webbläsaren och tuggade något i flera minuter, efter att sidan var laddad. Det är alltså nåt i bakgrunden som laddas långsamt. Kan vara koppling till Face

Det slog mig att eftersom jag är premiummedlem kanske det är så att det går så smidigt hos mig på både dator och smartphone för att reklamen inte laddas?

Du har ingen stjärna vid din bild, vilket jag tolkat som premiemedlem.

Vissa av mina poster tar över tio minuter att exekvera för Funbeat och det fascinerar mig. Det bara hänger och hänger och hänger men sen hickar den till.