Quote from Funbeat user on 10 October 2012, 09:45Det sa jag inte, jag bara korrigerade din svepande och felaktiga generalisering. Alla har inte ditt problem. Därmed inte sagt att Olle inte borde fixa vad det än är som strular.
Det sa jag inte, jag bara korrigerade din svepande och felaktiga generalisering. Alla har inte ditt problem. Därmed inte sagt att Olle inte borde fixa vad det än är som strular.
Quote from Elias Engqvist on 10 October 2012, 09:49Nä, windows är så långsamt att alla bilder hinner laddas in i mobilen innan den börjar rita på skärmen så det går långsamt men allt kommer i rätt ordning (obs en ironisk teori)
Mer teoretiskt så beror säkert hoppigheten på relationen mellan farten på din
Nä, windows är så långsamt att alla bilder hinner laddas in i mobilen innan den börjar rita på skärmen så det går långsamt men allt kommer i rätt ordning (obs en ironisk teori)
Mer teoretiskt så beror säkert hoppigheten på relationen mellan farten på din
Quote from Funbeat user on 10 October 2012, 09:57Puss på dig också Christer 🙂
Puss på dig också Christer 🙂
Quote from Funbeat user on 10 October 2012, 10:17Det ligger väl i generaliseringars natur att vara felaktiga eller? 😉
Det ligger väl i generaliseringars natur att vara felaktiga eller? 😉
Quote from Funbeat user on 10 October 2012, 10:21hahaha den var bra 🙂
hahaha den var bra 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 10 October 2012, 11:25Läste igår, att det är fler som surfar via sin mobil än via vanlig dator. Därmed borde det stå klart för alla webbutveckalre att sajterna ska fungera i iallfall de senaste smartphones. Svårare än så är det inte.
Finns många sajter som inte är anpassade i
Läste igår, att det är fler som surfar via sin mobil än via vanlig dator. Därmed borde det stå klart för alla webbutveckalre att sajterna ska fungera i iallfall de senaste smartphones. Svårare än så är det inte.
Finns många sajter som inte är anpassade i
Quote from Rasmus Olsson on 10 October 2012, 11:27Efter att jag postat föregående inlägg, som det tog uppåt en minut för Funbeat att exekvera, så stod webbläsaren och tuggade något i flera minuter, efter att sidan var laddad. Det är alltså nåt i bakgrunden som laddas långsamt. Kan vara koppling till Face
Efter att jag postat föregående inlägg, som det tog uppåt en minut för Funbeat att exekvera, så stod webbläsaren och tuggade något i flera minuter, efter att sidan var laddad. Det är alltså nåt i bakgrunden som laddas långsamt. Kan vara koppling till Face
Quote from Funbeat user on 10 October 2012, 11:40Det slog mig att eftersom jag är premiummedlem kanske det är så att det går så smidigt hos mig på både dator och smartphone för att reklamen inte laddas?
Det slog mig att eftersom jag är premiummedlem kanske det är så att det går så smidigt hos mig på både dator och smartphone för att reklamen inte laddas?
Quote from Rasmus Olsson on 10 October 2012, 11:43Du har ingen stjärna vid din bild, vilket jag tolkat som premiemedlem.
Du har ingen stjärna vid din bild, vilket jag tolkat som premiemedlem.
Quote from Jonny Persson on 10 October 2012, 11:48Vissa av mina poster tar över tio minuter att exekvera för Funbeat och det fascinerar mig. Det bara hänger och hänger och hänger men sen hickar den till.
Vissa av mina poster tar över tio minuter att exekvera för Funbeat och det fascinerar mig. Det bara hänger och hänger och hänger men sen hickar den till.