Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det finns en check-box som heter "Visa inte att jag är premium medlem" men bara för din skull så... 🙂

"Det slog mig att eftersom jag är premiummedlem kanske det är så att det går så smidigt hos mig på både dator och smartphone för att reklamen inte laddas?"

Jag är premiummedlem och upplever att det är segt.

Jovisst ska man använda responsive design, men det är ju inte gjort i en handvändning med en gammal site.

På min Android-telefon (Nexus S) så fungerar funbeat bra. Då är det väl bara på iPhone som siten strular (H)

Attans! Det var väl typiskt! Vad ska mina "fräcka polare" säga nu då?! 😉

Annica, det visste jag inte, att det fanns ett sånt val.

Det var ju inte länge sen som Funbeat förändrades, både funktionsmässigt och grafiskt. Tyvärr till det sämre både för funktionerna och det grafiska.

Då fanns ett gyllene tillfälle att anpassa saj

"Det är också ganska komiskt att Apples anledning till att bojkotta flash bygger på personliga skäl från Jobs aversion mot Adobe då de inte levererade till Apple som han hoppats"

Nja, det hade framför allt att göra med att flash var den klart övervägande

Funbeats forum har en väldigt tabellbaserad form, det är inte optimalt för mobiler.

En annan orsak var att Flash sög batteri ansåg Steve.

Tack vare att Apple inte stöder Flash, så har många sajter skrotat flash på sina sajter, och uttnytjar html5 istället.

Android 4.1 stöder inte heller Flash, och det säger ju allt.

Jobs konflikt med Adobe beskrivs väldigt utförligt i hans biografi, sen kan man som sagt drapera allt i snyggare kostym och sanningen ligger väl i en blandning.

Har man sen 90-talet arbetat med Apple och Microsoft och nu de senaste åren arbetat med Googl

http://heltnormalt.dk/truthfacts/2012/09/14