Quote from Funbeat user on 11 June 2013, 19:06Att tänka på, tror jag, är att med för mycket extra vikt i form av vätska så tappar man energi och tid medans ett depåstopp kan gå ganska fort och dessutom vara rätt skönt...
Each to their own I guess 🙂
Att tänka på, tror jag, är att med för mycket extra vikt i form av vätska så tappar man energi och tid medans ett depåstopp kan gå ganska fort och dessutom vara rätt skönt...
Each to their own I guess 🙂
Quote from Funbeat user on 11 June 2013, 22:46”Att tänka på, tror jag, är att med för mycket extra vikt i form av vätska så tappar man energi och tid medans ett depåstopp kan gå ganska fort och dessutom vara rätt skönt...”
För ett antal år sedan under ett VR så släppte jag min grupp innan Vadstena d
”Att tänka på, tror jag, är att med för mycket extra vikt i form av vätska så tappar man energi och tid medans ett depåstopp kan gå ganska fort och dessutom vara rätt skönt...”
För ett antal år sedan under ett VR så släppte jag min grupp innan Vadstena d
Quote from Funbeat user on 11 June 2013, 23:16För att lite understryka vad P. säger så har jag hört någonstans (kommer inte ihåg var) att ett par, tre kg lättare cykel endast ger en tidsvinst på ca fem minuter pga att rundan är så platt. Så vill man spara tid så gör man det på att dra ner på depåstop
För att lite understryka vad P. säger så har jag hört någonstans (kommer inte ihåg var) att ett par, tre kg lättare cykel endast ger en tidsvinst på ca fem minuter pga att rundan är så platt. Så vill man spara tid så gör man det på att dra ner på depåstop
Quote from Funbeat user on 12 June 2013, 08:36Alla dricker vi nog olika mycket med, jag kanske lite för lite men är det inte potthett så går det ca 1l på 3-4 timmar för mig. Det skulle ge mig ett stopp för påfyllning med två st. 1l flaskor på ramen. (Dvs om jag får plats med så långa flaskor på ramen
Alla dricker vi nog olika mycket med, jag kanske lite för lite men är det inte potthett så går det ca 1l på 3-4 timmar för mig. Det skulle ge mig ett stopp för påfyllning med två st. 1l flaskor på ramen. (Dvs om jag får plats med så långa flaskor på ramen
Quote from Funbeat user on 12 June 2013, 08:49"För ett antal år sedan under ett VR så släppte jag min grupp innan Vadstena då det gick på allt för hårt.
Jag var före dem till Jönköping! De gick in i ”Gränna”. En kort snabb depå. Det tog lite längre tid än de tänkt sig och vipps så var jag förbi."
"För ett antal år sedan under ett VR så släppte jag min grupp innan Vadstena då det gick på allt för hårt.
Jag var före dem till Jönköping! De gick in i ”Gränna”. En kort snabb depå. Det tog lite längre tid än de tänkt sig och vipps så var jag förbi."
Quote from Funbeat user on 12 June 2013, 11:21"Jag tror minnet spelar dig ett spratt. Du passerade inte gruppen i Jönköping och avståndet till gruppen ökade vid varje tidspassering för att sluta på 56 minuter förutom en eller om det var två cyklister som inte var med gruppen i mål"
Bäste Mårten. Det
"Jag tror minnet spelar dig ett spratt. Du passerade inte gruppen i Jönköping och avståndet till gruppen ökade vid varje tidspassering för att sluta på 56 minuter förutom en eller om det var två cyklister som inte var med gruppen i mål"
Bäste Mårten. Det