Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELFler Helsingborgare till gruppen
You need to log in to create posts and topics.

Hej allihop, nu får ni sällskap av ännu en från Helsingborg. Jag heter Tommy Hansson och är har tidigare cyklat för CK FIX i Helsingborg. David P., dig känner jag sedan långt tillbaka, men det var nog ett par år sedan vi träffades sist. Det kan bara finna

Välkommen

Skulle gärna se en bild av alla dina cyklar på den hyllan.
Fö är det nog dags att börja plocka ned dom igen för här är det sånär cykelkrav på medlemsskapet. Bara att fråga Silva. Det är hon som basar över den här Pelotonen 🙂

välkommen

Välkommen

Välkommen!
Och jag har inte blivit utslängd än, trots avsaknad av cykel....måste vara för att jag är så FANTASTISKT trevlig 😉

"Och jag har inte blivit utslängd än, trots avsaknad av cykel....måste vara för att jag är så FANTASTISKT trevlig "

Absolut, men framförallt för att du lovade dyrt och heligt att skaffa dig en cykel när du besökte alla cyklister på camp M6 i Laholm i som

Hehehe, det var ju för att inte bli utslängd DÄRIFRÅN 😉

Det är bara att inse det Louise.
(H)Time to join the dark side (H)

Hela din själ längtar till oss. Vafför skulle du annars ha oroat dig för att bli utslängd 🙂

Nu får jag komma och hjälpa dig Louse.

Var ute i en havsroddbåt i dag och trots att vädret var grått var den upplevelsen garanterat bättre än en cykeltur(H)

Per: du har ju såklart helt rätt 😉

Havsroddbåt? Låter ännu kallare än jag känner mig här i min lägenhet med lusekofta på....