Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELFler Helsingborgare till gruppen
You need to log in to create posts and topics.

Jag kanske snarare skulle sagt att det gått uppåt väggarna med cyklarna. När jag bodde i Norrköping hade jag en Cannondale Delta V1000 på väggen i hallen, och på bokhyllan en Paganini och en Raleigh ram. Cyklister är ena märkliga däggdjur, borde klassas s

Nja det är inte kallt alls om man håller sig på vattnet istället för i;)

Du som bor i Helsingborg Louise kan ju kika ner på roddklubben och testa. Vill minnas att de har en fyra, en dubbel och två singlar i sundet. Känslan att ro på havet är helt fantast

Helsingborgare, löpare (men i F&S)

God Jul!

Nu har jag jultränat....cirkelträning och kan helhjärtat ägna mig åt att äta resten av dygnet 😉

GOD JUL!

God Jul alla Helsingborgare och andra!

Gött med lite träning en dag som idag...
Rastade syrran med lite backlöp i förmiddags och nu skall vi promenera lite med morsan och farsan.:-)

Ät och träna gott:D

Välkommen Tommy!

Jag hoppas vi var fler som tränade på julen - lediga dagar har vi ju för att man ska kuna träna i dagsljus ibland! 🙂

Jag tränade julafton, men vilade juldagen sen var det dax att träna igen, nu har man ätit gott och hårdträningen börjar efter nyår.

Då är det träning träning och åter hård träning som gäller, det är ju SM 2008 så då gäller det att man tränar om man ska

hallå alla helsingborgare och alla andra! god fortsättning! finns här bara cyklare och löpare??! 😉 Här måste väl finnas ngn fotbolls el hockey intresserad oxå eller? 🙂

Fotbollsintresserade? Det finns vettigare saker att lägga sin tid på.