Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Staffan, vI är många som sörjer att David inte är kvar här på forumet.
Vi är många som tappat lusten att diskutera i forumet när vi inte har David kvar.
Läs den här tråden så kan du säkert räkna ut hur väljarundersökningen skulle sluta..

Har ni inte hakat upp er lite nu? Kan verkligen sarkastiska oneliners tillfört så mkt? Jag är skeptisk...

Forumets nedgång började ett bra tag innan David blev utslängd.

Jag har försökt locka nya användare till Funbeat men de uppfattar siten som oöverskådlig och buggig och att inget görs åt det över tiden. Då blir också forumet ointressant.

Allt kan inte hänga på en person. Det är möjligt att David gjorde att diskussionerna hölls igång, men det var inte särskilt många vettiga diskussioner.

Jag är mindre aktiv. Skriver sällan nu. Jag tror det beror på att jag inte tycker att särskilt många d

Någon lyfte i en annan tråd att sen appen infördes så har det blivit mindre anledning att besöka sajten direkt eftersom du loggar träningen via appen.

Jag använder knappt appen, men har gått ur de flesta (alla?) grupper för jag har inte tid att filtrera bort alla diskussioner som jag inte orkar följa... Det känns som att jag läst allt som fanns att säga... 🙁

"Läs den här tråden så kan du säkert räkna ut hur väljarundersökningen skulle sluta.."

För varje David-kramare så finns det nog hundra andra som är oerhört nöjda över att han är borta ur forumet men vi sitter nöjda och ventilerar inte våra åsikter i ämne

Nej Åke, jag tar inte upp samma sak och har ingen åsikt i personfrågan. Den får ni gärna diskutera, men jag tyckte det var synd att den skulle konkurrera ut frågan som TS ställde i denna tråd.
Urban: Är inte intresserad av någon väljarundersökning och fak

Kan inte faktumet att det blivit många fler medlemmar och därmed känns mer anonymt också spela in?

Den nedåtgående spiralen för Funbeats forum började iom appen, men självklart bidrar det faktum att tongivande individer försvunnit resp trappat ned sin aktivitet på Funbeat. Tongivande personer kan inte ersättas, såvida inte nya dito kommer in och så har