Quote from Funbeat user on 4 June 2013, 07:53Min personliga teori. Från en 75-årings horisont.
Funbeat och andra Forum tynar bort.
Teori 1:
Allt skall ju ändras så när kommer det nya?
Teori 2:
Denna tror jag mer på.
Ett antal duktiga och kunniga personer har skrivit till leda om samma saker. Vil
Min personliga teori. Från en 75-årings horisont.
Funbeat och andra Forum tynar bort.
Teori 1:
Allt skall ju ändras så när kommer det nya?
Teori 2:
Denna tror jag mer på.
Ett antal duktiga och kunniga personer har skrivit till leda om samma saker. Vil
Quote from Christer Berg on 4 June 2013, 08:16Tyvärr är väl just Teori 2 ett vanligt fenomen bland alla forum. En klick huserar och när nya kommer in på forumet och inte surfar igenom 6 års historik utan *flämt* postar en tråd och ställer en fråga eller ber om råd så blir det sura miner för det.
Tyvärr är väl just Teori 2 ett vanligt fenomen bland alla forum. En klick huserar och när nya kommer in på forumet och inte surfar igenom 6 års historik utan *flämt* postar en tråd och ställer en fråga eller ber om råd så blir det sura miner för det.
Quote from Funbeat user on 4 June 2013, 08:38Staffan, vad menar du med "Ni verkar agera som att är man inte med så är man mot"
Staffan, vad menar du med "Ni verkar agera som att är man inte med så är man mot"
Quote from Funbeat user on 20 June 2013, 22:53Miss Flugvikt: Det går emot mitt väsen att lägga skulden på "appar" när det gäller folks engagemang och användande. En app är ju bara den stationära datorn som då blivit något som hela tiden finns tillgänglig oavsett var man befinner sig? Det borde vara n
Miss Flugvikt: Det går emot mitt väsen att lägga skulden på "appar" när det gäller folks engagemang och användande. En app är ju bara den stationära datorn som då blivit något som hela tiden finns tillgänglig oavsett var man befinner sig? Det borde vara n
Quote from Funbeat user on 21 June 2013, 09:21"Dialogen mellan användare samt diskussionen som finns här på Funbeat är väl det som gör sidan levande?"
Ja, inte är det den där jävla like-knappen på ens pass som inte tillåter en dialog, utan bara ett konstarerande att någon läst ens passbeskrivning...
"Dialogen mellan användare samt diskussionen som finns här på Funbeat är väl det som gör sidan levande?"
Ja, inte är det den där jävla like-knappen på ens pass som inte tillåter en dialog, utan bara ett konstarerande att någon läst ens passbeskrivning...
Quote from Funbeat user on 21 June 2013, 11:44@ Jenny S Googla på hälsena och Hässleholm så hittar du bra information.
@ Jenny S Googla på hälsena och Hässleholm så hittar du bra information.
Quote from Funbeat user on 21 June 2013, 15:18Tack, Kerstin! 🙂
Tack, Kerstin! 🙂
Quote from Funbeat user on 29 June 2013, 15:33🙂 Den som vill får ta åt sig. Men du bör väl inte göra det så mycket eftersom du både kom med åsikter(kallar det fakta ;)), frågor, samt ett förslag på lösning av ditt eget problem. I ett och samma inlägg.
Fler borde göra detsamma men uteslut lösningen
🙂 Den som vill får ta åt sig. Men du bör väl inte göra det så mycket eftersom du både kom med åsikter(kallar det fakta ;)), frågor, samt ett förslag på lösning av ditt eget problem. I ett och samma inlägg.
Fler borde göra detsamma men uteslut lösningen
Quote from Funbeat user on 30 June 2013, 04:21Det är inte min hälsena, utan en kompis. Han hade fått samma råd som redogjordes för här av en kollega... 🙂
Det är inte min hälsena, utan en kompis. Han hade fått samma råd som redogjordes för här av en kollega... 🙂
Quote from Funbeat user on 1 July 2013, 17:37Skulle säga att dom flesta som postat i den här tråden är en del av problemet, inte lösningen.
Skulle säga att dom flesta som postat i den här tråden är en del av problemet, inte lösningen.