Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 22:28Davids tips var iaf On Topic till skillnad från ditt och nu mitt.
Davids tips var iaf On Topic till skillnad från ditt och nu mitt.
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 22:30Ja, ett par plattor öl brukar ge bra hjul och trevligt sällskap, även mat brukar ingå.
Ja, ett par plattor öl brukar ge bra hjul och trevligt sällskap, även mat brukar ingå.
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 22:33Vilka har Tyson (som Daniel tipsar om ovan) byggt till? Jag har anlitat honom ett par gånger för att purra min cykel och är mycket nöjd.
Vilka har Tyson (som Daniel tipsar om ovan) byggt till? Jag har anlitat honom ett par gånger för att purra min cykel och är mycket nöjd.
Quote from ellen olsson on 28 June 2010, 22:51Han har hållit diverse mekkurser och varit mek åt ett antal stall/lag. Du hittar garanterat ingen skickligare i närheten. Han var lite involverad med Team Magnus Maximus Coffee häromåret.
Han har hållit diverse mekkurser och varit mek åt ett antal stall/lag. Du hittar garanterat ingen skickligare i närheten. Han var lite involverad med Team Magnus Maximus Coffee häromåret.
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 07:27Han har byggt hjul åt mig, men det var nog inte det du ville veta ...
När jag beställde min höll han på slita med en beställning med ett dyrt "effekt"-nav (hänger inte med i alla typer eftersom de ligger utanför mitt räckhåll) med högprofilfälg (karbon).
Han har byggt hjul åt mig, men det var nog inte det du ville veta ...
När jag beställde min höll han på slita med en beställning med ett dyrt "effekt"-nav (hänger inte med i alla typer eftersom de ligger utanför mitt räckhåll) med högprofilfälg (karbon).
Quote from Berit Bengtson on 29 June 2010, 08:14Daniel Ridings skrev:
> med högprofilfälg (karbon).
Hur gammal var fälgen?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Karbon
Daniel Ridings skrev:
> med högprofilfälg (karbon).
Hur gammal var fälgen?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Karbon
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 08:19Det vet jag inte. Jag la mer märke till hans frustration (att nå ekernipplarna) än detaljerna. Skulle tro att de var nya. Detta var i april.
Edit: Håkan C : FY
Det vet jag inte. Jag la mer märke till hans frustration (att nå ekernipplarna) än detaljerna. Skulle tro att de var nya. Detta var i april.
Edit: Håkan C : FY
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 14:07Kan du inte skriva lite amerikanska istället för att bara länka till amerikanska siter så kan Daniel också vara språkpetimeter?
Kan du inte skriva lite amerikanska istället för att bara länka till amerikanska siter så kan Daniel också vara språkpetimeter?