Quote from Funbeat user on 25 December 2008, 15:45Eller så gör du ett träningschema för en vecka, Om alla veckor ser lika ut
Sne kan du lägga in det schemat om och om igen i din kalender. 🙂
Eller så gör du ett träningschema för en vecka, Om alla veckor ser lika ut
Sne kan du lägga in det schemat om och om igen i din kalender. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 December 2008, 16:19Skulle tänkt på det *blush*
Tack (t+)Vet förresten ngn hur man går ur ett program?
istället för att varje vecka få radera och redigera..?
Skulle tänkt på det *blush*
Tack (t+)
Vet förresten ngn hur man går ur ett program?
istället för att varje vecka få radera och redigera..?
Quote from Camilla Höög on 25 December 2008, 16:57Det går inte att "gå ur" ett program. Det enda programmen gör är att kopiera in träningar enligt programmet. Det finns sedan ingen koppling till träningsprogrammet. Alltså, radera pass för pass. Enklast görs det genom "Visa i lista". Då går det att marker
Det går inte att "gå ur" ett program. Det enda programmen gör är att kopiera in träningar enligt programmet. Det finns sedan ingen koppling till träningsprogrammet. Alltså, radera pass för pass. Enklast görs det genom "Visa i lista". Då går det att marker
Quote from Funbeat user on 25 December 2008, 17:46Stort tack för info!!
Stort tack för info!!
Quote from Funbeat user on 25 December 2008, 18:59Det vore jättebra om det gick att ordna så att det fanns en rullgardinsmeny innehållande de pass som har samma datum (+/- en eller två dagar) som heter "Passet är en del av följande pass:".
Fördelarna med detta:
- Man kan registrera varje delmoment för s
Det vore jättebra om det gick att ordna så att det fanns en rullgardinsmeny innehållande de pass som har samma datum (+/- en eller två dagar) som heter "Passet är en del av följande pass:".
Fördelarna med detta:
- Man kan registrera varje delmoment för s
Quote from Funbeat user on 25 December 2008, 19:08Jag håller med Linus!!!
Jag håller med Linus!!!
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 23:16Håller med Linus och alla andra som vill kunna lägga ihop delpass till ett pass (även flera rundor till ett pass)
I mitt fall så springer jag ofta i Karlbergs Slottspark och då har jag en runda dit samt ett par terrängrundor där, som jag skulle vilja kun
Håller med Linus och alla andra som vill kunna lägga ihop delpass till ett pass (även flera rundor till ett pass)
I mitt fall så springer jag ofta i Karlbergs Slottspark och då har jag en runda dit samt ett par terrängrundor där, som jag skulle vilja kun
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 19:17Samma diskuteras även här
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=370840&ScrollTo=372133#p372133
Samma diskuteras även här
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=370840&ScrollTo=372133#p372133