Quote from Funbeat user on 17 April 2013, 09:34>Det verkar som om kroppen är fantastisk på att lagra energi
Det kallas kroppsfett, och det räcker till en veckas löpning
>Det verkar som om kroppen är fantastisk på att lagra energi
Det kallas kroppsfett, och det räcker till en veckas löpning
Quote from Funbeat user on 17 April 2013, 14:34Förutom att bli så arg att man inte tänker på hur fort eller långt man kan springa så kan man ju medvetet ta bort den typen av information.
På löpband har jag läst att vissa täcker displayen med handduk eller liknande. I naturen får du väl springa utan
Förutom att bli så arg att man inte tänker på hur fort eller långt man kan springa så kan man ju medvetet ta bort den typen av information.
På löpband har jag läst att vissa täcker displayen med handduk eller liknande. I naturen får du väl springa utan
Quote from Funbeat user on 23 April 2013, 14:59För något år sedan sprang jag halvmaran på 1:59 - det hade varit mitt mål hela säsongen att klara den under 2 h. Då hade jag ännu ingen gps-klocka utan mätte mina rundor på karta. Det som jag trodde var en 11 km runda visade sig vara en 10 km runda enligt
För något år sedan sprang jag halvmaran på 1:59 - det hade varit mitt mål hela säsongen att klara den under 2 h. Då hade jag ännu ingen gps-klocka utan mätte mina rundor på karta. Det som jag trodde var en 11 km runda visade sig vara en 10 km runda enligt
Quote from Funbeat user on 23 April 2013, 18:33Hm, det funkar nog i bägge riktningarna det där. 😉
Hm, det funkar nog i bägge riktningarna det där. 😉