Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 21:11Tack för tipset Tibor! 🙂
Tack för tipset Tibor! 🙂
Quote from Lisa Bringhed on 23 August 2012, 20:09Körde några gånger med Polars band innan Kalmar och det funkade bra 🙂
Under loppet "funkade" pulsen vid ETT tillfälle, resten av tiden inget värde eller orimligt värde.
Uj uj, hög tid att reklamera nu, så jevla trött på klockdjevlen.
Körde några gånger med Polars band innan Kalmar och det funkade bra 🙂
Under loppet "funkade" pulsen vid ETT tillfälle, resten av tiden inget värde eller orimligt värde.
Uj uj, hög tid att reklamera nu, så jevla trött på klockdjevlen.
Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 21:31Det är inte dags att byta batteri?
Det är inte dags att byta batteri?
Quote from Lisa Bringhed on 24 August 2012, 08:03Ha ha, ja varför inte. Aldrig bytt batteri i min Polar "sändardel"...
Nää nu ska jag sluta gnälla 🙂
Ha ha, ja varför inte. Aldrig bytt batteri i min Polar "sändardel"...
Nää nu ska jag sluta gnälla 🙂
Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 00:28Har hört mycket bra om 910XT tills för en tid sedan då jag bara hittade dåliga blogg kommentarer och foruminlägg. Många satte hoppet till en uppdatering som ska ha kommit, och då undrar jag:
Hur är det ställt med 910XT, är det många barnsjukdommar och mj
Har hört mycket bra om 910XT tills för en tid sedan då jag bara hittade dåliga blogg kommentarer och foruminlägg. Många satte hoppet till en uppdatering som ska ha kommit, och då undrar jag:
Hur är det ställt med 910XT, är det många barnsjukdommar och mj
Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 09:09Jag kan starkt rekommendera den. Jag har haft det mesta från Polar, Garmin och Suunto, men anser att 910XT har allt jag behöver i ett förhållandevis smidigt format.
Jag kan starkt rekommendera den. Jag har haft det mesta från Polar, Garmin och Suunto, men anser att 910XT har allt jag behöver i ett förhållandevis smidigt format.
Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 13:22Barometern håller inte vad den lovar. I övrigt har jag inte haft några problem med den själv, de uppdateringar som har gjorts verkar åtminstone på pappret ha adresserat sådant man har haft åsikter om.
Är barometer något som är viktigt för dig skulle jag
Barometern håller inte vad den lovar. I övrigt har jag inte haft några problem med den själv, de uppdateringar som har gjorts verkar åtminstone på pappret ha adresserat sådant man har haft åsikter om.
Är barometer något som är viktigt för dig skulle jag
Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 15:31Jag har inga andra klockor (alltså, jag har inte testat allt på marknaden +3000 kr) men jag är grymt nöjd med min 910XT. Den jag har tittat på närmast är Polar RCX5, min man har den, och det finns inget som skulle få¨mig att välja den framför min Garmin i
Jag har inga andra klockor (alltså, jag har inte testat allt på marknaden +3000 kr) men jag är grymt nöjd med min 910XT. Den jag har tittat på närmast är Polar RCX5, min man har den, och det finns inget som skulle få¨mig att välja den framför min Garmin i
Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 23:32Tack för de orden. Det blir högst troligt en 910XT 🙂 Och det känns ju tryggare med rekommendationer än utan.
Den ska klara ner till -20 grader har jag läst, någon som prövat den i de temperaturerna, tex vid längdskidåkning? Blir skärmen slö och förkort
Tack för de orden. Det blir högst troligt en 910XT 🙂 Och det känns ju tryggare med rekommendationer än utan.
Den ska klara ner till -20 grader har jag läst, någon som prövat den i de temperaturerna, tex vid längdskidåkning? Blir skärmen slö och förkort
Quote from Funbeat user on 22 September 2012, 20:48Jag har åkt skidor med 310xt tidigare utan problem iaf, och i bra nära -20 också. Men då hade jag den nog den under en tunn skaljacka, så det blir naturligtvis inte alls så kallt för klockan.
Angående paddlingen borde det ju vara fullt möjligt som du skr
Jag har åkt skidor med 310xt tidigare utan problem iaf, och i bra nära -20 också. Men då hade jag den nog den under en tunn skaljacka, så det blir naturligtvis inte alls så kallt för klockan.
Angående paddlingen borde det ju vara fullt möjligt som du skr