Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 11:31Som vanligt har polisen koll på läget.
Som vanligt har polisen koll på läget.
Quote from Rasmus Olsson on 9 June 2011, 11:35Vilket seriöst intryck alla tidningar gör, när de inte ens gör en normal källkontroll, utan bara citerar varandra.
Vilket seriöst intryck alla tidningar gör, när de inte ens gör en normal källkontroll, utan bara citerar varandra.
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 12:03Håller med, Bruse, det är dåligt (t-)
Håller med, Bruse, det är dåligt (t-)
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 12:06Dags att sätta upp hastighetsskyltar för cykelbanor? Ska cyklister börja bötfällas (500 kr) för att de kör för långsamt? 😉 Trafikförordningen (1998:1276) 3:16 stadgar ju "En förare får inte utan giltigt skäl köra med överdrivet låg hastighet, plötsligt b
Dags att sätta upp hastighetsskyltar för cykelbanor? Ska cyklister börja bötfällas (500 kr) för att de kör för långsamt? 😉 Trafikförordningen (1998:1276) 3:16 stadgar ju "En förare får inte utan giltigt skäl köra med överdrivet låg hastighet, plötsligt b
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 12:19Mailade Aftonblaskan igår eftersom de felaktigt skrev att man måste använda cykelbanan om det finns en sådan. En riktigt kass tidning som jag normalt aldrig läser vare sig på nätet eller i pappersform. Det var nån länk om hur mycket cykelolyckor det är o
Mailade Aftonblaskan igår eftersom de felaktigt skrev att man måste använda cykelbanan om det finns en sådan. En riktigt kass tidning som jag normalt aldrig läser vare sig på nätet eller i pappersform. Det var nån länk om hur mycket cykelolyckor det är o
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 12:38Det var alltså skvallerblaskorna som hittat på detta med böter för cykelfortkörning. Tänk vad dom gör för att få sälja några extra tidningar.
Det var alltså skvallerblaskorna som hittat på detta med böter för cykelfortkörning. Tänk vad dom gör för att få sälja några extra tidningar.
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 13:18Lite synd kanske? Att det var en anka ...
Jo jag tycker nog trafikpoliser kan jag en och annan cyklist också, det finns de sinte beter sig vettigt.
Men ännu hellre lägga resurser på mer trafikundervisning för skolbarn. Inklusive gymnasister, som iaf här
Lite synd kanske? Att det var en anka ...
Jo jag tycker nog trafikpoliser kan jag en och annan cyklist också, det finns de sinte beter sig vettigt.
Men ännu hellre lägga resurser på mer trafikundervisning för skolbarn. Inklusive gymnasister, som iaf här
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 13:18Ken: Dålig kondis borde väl vara ett giltigt skäl?
Ken: Dålig kondis borde väl vara ett giltigt skäl?
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 13:19Och på Universitetet ...
Och på Universitetet ...
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 13:23..historien som visade sig vara en anka: http://hd.se/inrikes/2011/06/09/botfalld-cyklist-var-tidningsanka/
..historien som visade sig vara en anka: http://hd.se/inrikes/2011/06/09/botfalld-cyklist-var-tidningsanka/