Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 14:02Jag tror att det är högsta hastighet som man får köra in i bommen med.
Jag tror att det är högsta hastighet som man får köra in i bommen med.
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 14:25Får man cykelförbud om man cyklar tillräckligt mycket för fort? Menar eftersom man får indraget körkort om man framför motorfordon tillräckligt mycket för fort.
Får man cykelförbud om man cyklar tillräckligt mycket för fort? Menar eftersom man får indraget körkort om man framför motorfordon tillräckligt mycket för fort.
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 14:27På cykeltävlingar så har ganska många trafikregler upphävts av polisen.
På cykeltävlingar så har ganska många trafikregler upphävts av polisen.
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 14:59Jag tror faktiskt att du kan bli av med körkortet (om man nu har något) även om det är på cykeln du åker fast.
Jag tror faktiskt att du kan bli av med körkortet (om man nu har något) även om det är på cykeln du åker fast.
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 15:01Fast är man bara 17 så kan man anses som olämplig för att få sånt där intyg för att få börja övningsköra.
Fast är man bara 17 så kan man anses som olämplig för att få sånt där intyg för att få börja övningsköra.
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 15:27Man blir av med körkortet om länstyrelsen beslutar det. Man kan vara vårdslös i trafik även med cykel.
Man blir av med körkortet om länstyrelsen beslutar det. Man kan vara vårdslös i trafik även med cykel.
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 15:30Du kan förlora körkortet för att du är full på krogen.
Du kan förlora körkortet för att du är full på krogen.
Quote from Rasmus Olsson on 8 June 2011, 16:00Du kan förlora körkortet om du skriver för många ovidkommande inlägg på diskussionsforum.
Du kan förlora körkortet om du skriver för många ovidkommande inlägg på diskussionsforum.
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 16:01Det förklarar ditt vurm för cykelpendlare.
Det förklarar ditt vurm för cykelpendlare.
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 17:49Det borde finnas flera som blivit bötfällda på cykel , ingen snabb cyklist här som åkt för fort någon gång, jag har försökt men inte lyckats =(.
Det borde finnas flera som blivit bötfällda på cykel , ingen snabb cyklist här som åkt för fort någon gång, jag har försökt men inte lyckats =(.