Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFotinlägg
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag håller förstås med om att inlägg säkert behövs för en del men jag tror att det är många som får inlägg ordinerade som istället borde träna upp fotmuskulaturen.

Jag har använt inlägg i 2,5 år. Jag började med att gå korta promenader i början när jag var ovan vid inläggen. Först kanske bara 10 minuter och sedan ökade jag successivt. Först när jag vant fötterna vid att promenera i inläggen började jag springa med d

Mina koller Ortopedskoteknikerna brukar säga att det kan ta ett par tre veckor att gå in sig med sina nya inlägg. Speciellt känslig kan man ju vara om det är första gången man får inlägg. Självklart får man ju gå tillbaka och få dem justerade om man efter

Tack alla för era tankar och tips!

Får väl kämpa på en stund till med mina nya inlägg 😉

Häjj
/Liv

Går man omkring i skor så behöver de flesta över 40 inlägg för att stötta fötterna och förhindra skador. Men det är olika sorters inlägg till gång och inlägg till löpning.

Jag har inlägg i mina löparskor och fötterna älskar det.

Jag använder inlägg hela tiden, både i vanliga skor och när jag tränar, och jag inte hade fått några så hade jag inte kunnat springa så som jag gör idag!

I början var det så ovant så jag övade att gå med dom, jag gick en bit lite då och då och efter nån

12