Quote from Guest on 30 June 2012, 13:28Här är en rolig bild på fotisättningen hos löparna som sprang det amerikanska os-kvalet. Det är en hel del variation och jag vågar med säkerhet säga att alla ändå springer ifrån Fnubbits samlade skara löpare. Därmed inte sagt att några inte har förbättrin
Här är en rolig bild på fotisättningen hos löparna som sprang det amerikanska os-kvalet. Det är en hel del variation och jag vågar med säkerhet säga att alla ändå springer ifrån Fnubbits samlade skara löpare. Därmed inte sagt att några inte har förbättrin
Quote from Funbeat user on 30 June 2012, 13:38En sak man kan konstatera iaf är att det inte verkar bra att ha olikfärgade skor...
En sak man kan konstatera iaf är att det inte verkar bra att ha olikfärgade skor...
Quote from Jonny Persson on 30 June 2012, 13:40Nej det är helt uppenbart att man tappar fart då Petri. 😀
Nej det är helt uppenbart att man tappar fart då Petri. 😀
Quote from Funbeat user on 30 June 2012, 14:32Men fatta va snabba dom där jänkarna skulle bli om dom hängde lite mer här på Funbeat och lärde sig hur man springer egentligen!
Ingen av dom som springer barfota förresten... Konstigt. Dom har uppenbarligen mycket att lära. Slår vad om att dom laddar me
Men fatta va snabba dom där jänkarna skulle bli om dom hängde lite mer här på Funbeat och lärde sig hur man springer egentligen!
Ingen av dom som springer barfota förresten... Konstigt. Dom har uppenbarligen mycket att lära. Slår vad om att dom laddar me
Quote from Funbeat user on 30 June 2012, 14:37sätter en peng på att de innte har precis samma steg o fotisättning i 5 min-tempo ...
sätter en peng på att de innte har precis samma steg o fotisättning i 5 min-tempo ...
Quote from Funbeat user on 30 June 2012, 15:09Jag sätter en peng på att de sällan eller aldrig springer i 5-fart.
Jag sätter en peng på att de sällan eller aldrig springer i 5-fart.
Quote from Funbeat user on 30 June 2012, 19:15Jag sätter en peng på att vita Nike var snabbast.
Jag sätter en peng på att vita Nike var snabbast.
Quote from Funbeat user on 30 June 2012, 19:28Jag sätter en jamaicansk dollar på att alla faktiskt är pinsamt långsamma jämfört med Yohan.
Jag sätter en jamaicansk dollar på att alla faktiskt är pinsamt långsamma jämfört med Yohan.
Quote from Funbeat user on 30 June 2012, 20:02Jag sätter en peng på att ingen som startar är pinsamt långsam.
Jag sätter en peng på att ingen som startar är pinsamt långsam.
Quote from Funbeat user on 30 June 2012, 20:43Vilken peng?
Vilken peng?