Quote from Funbeat user on 30 June 2012, 20:54Mackan; har du koll på när under loppet bilderna togs? om dom var tagna ibörjan eller i slutet kan påverka isättningen. Och då menar jag inte i första hand att dom tappar teknik utan att en spurt kan göra tekniken sämre...
Nej inga dåliga tider på 10000m
Mackan; har du koll på när under loppet bilderna togs? om dom var tagna ibörjan eller i slutet kan påverka isättningen. Och då menar jag inte i första hand att dom tappar teknik utan att en spurt kan göra tekniken sämre...
Nej inga dåliga tider på 10000m
Quote from Funbeat user on 30 June 2012, 21:02Härlig bild Mackan.
Det känns som att jag kan konstatera att min fotisättning antagligen stämmer in på de allra flesta.Anledningen till det är helt enkelt att min fotisättning kan bli lite hur som helst.
😀Det känns tryggt att jag har samma färg på båda
Härlig bild Mackan.
Det känns som att jag kan konstatera att min fotisättning antagligen stämmer in på de allra flesta.Anledningen till det är helt enkelt att min fotisättning kan bli lite hur som helst.
😀
Det känns tryggt att jag har samma färg på båda
Quote from Jonny Persson on 30 June 2012, 21:02Jag vet tyvärr inte när bilderna togs men jag tror inte att det var på slutet eftersom en DNF:are var med på bild. Det var en bra tävling med 15 stycken var snabbare än vinnaren på EM,
Jag vet tyvärr inte när bilderna togs men jag tror inte att det var på slutet eftersom en DNF:are var med på bild. Det var en bra tävling med 15 stycken var snabbare än vinnaren på EM,
Quote from Funbeat user on 30 June 2012, 22:08I en spurt är garanterat alla framfotslöpare ...
I en spurt är garanterat alla framfotslöpare ...
Quote from Funbeat user on 30 June 2012, 22:23Med tanke på tempot de här nissarna håller så spurtar de ju hela loppet 🙂
Med tanke på tempot de här nissarna håller så spurtar de ju hela loppet 🙂
Quote from Funbeat user on 30 June 2012, 22:26De e ju de jag säger ... I sub tre-tempo ligger de flesta på framfoten, men det säger inget om hur det fungerar bra att springa i fem-tempo ...
De e ju de jag säger ... I sub tre-tempo ligger de flesta på framfoten, men det säger inget om hur det fungerar bra att springa i fem-tempo ...
Quote from Funbeat user on 30 June 2012, 23:05Min peng och plattfot.
Min peng och plattfot.
Quote from Funbeat user on 1 July 2012, 00:31Känns bra att de har så olika löpsteg, vi ska ju springa utifrån våra kroppars förutsättningar, inte rätta oss efter skon...
Känns bra att de har så olika löpsteg, vi ska ju springa utifrån våra kroppars förutsättningar, inte rätta oss efter skon...
Quote from Funbeat user on 1 July 2012, 01:08AA, exakt var ska jag springa ifatt dig och hämta pengen?
AA, exakt var ska jag springa ifatt dig och hämta pengen?
Quote from Funbeat user on 1 July 2012, 01:21Du menar ev att jag ska sakta in och överlämna.
Du menar ev att jag ska sakta in och överlämna.