Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 08:00Peter: Om du menar för mig så är det nog inga mer okända variabler eller ändringar. Jag har löpt med samma skor och på samma underlag i samma hastighet hela vintern. Den enda ändringen är som sagt lite högre mängd (men det har jag haft tidigare också) och
Peter: Om du menar för mig så är det nog inga mer okända variabler eller ändringar. Jag har löpt med samma skor och på samma underlag i samma hastighet hela vintern. Den enda ändringen är som sagt lite högre mängd (men det har jag haft tidigare också) och
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 08:59Ja det kan det, eller i alla fall att det är lite överansträngt. Jag hade vilat och pröva igen lite försiktigt. Det är inte halkigare än normalt hos dig? Det tar ganska mycket på muskulaturen i och omkring foten för mig.
Ja det kan det, eller i alla fall att det är lite överansträngt. Jag hade vilat och pröva igen lite försiktigt. Det är inte halkigare än normalt hos dig? Det tar ganska mycket på muskulaturen i och omkring foten för mig.
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 09:07Nej det var snarare mycket halkigare tidigare. Det passet då jag först kände trötthet/ömhet i foten efter var det faktiskt väldigt bra underlag.
I söndags var det perfekt underlag med slät hårdpackad snö.
Nej det var snarare mycket halkigare tidigare. Det passet då jag först kände trötthet/ömhet i foten efter var det faktiskt väldigt bra underlag.
I söndags var det perfekt underlag med slät hårdpackad snö.
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 09:47Det är ändå inte samma sak som barkmark skulle jag påstå.
Det är ändå inte samma sak som barkmark skulle jag påstå.