Quote from Funbeat user on 29 June 2013, 20:02Jodå, jag har din bok. Kollade in nämnda övningar i morse. 😉
Det gör rejält ont när jag gör excentriska tåhäv med böjda ben för djupa vadmuskeln. Ska man ändå köra på så länge smärtan är hanterbar?
Jodå, jag har din bok. Kollade in nämnda övningar i morse. 😉
Det gör rejält ont när jag gör excentriska tåhäv med böjda ben för djupa vadmuskeln. Ska man ändå köra på så länge smärtan är hanterbar?
Quote from Jonny Persson on 29 June 2013, 20:53Rejält ont låter inte bra. Hade jag varit i dina kläder hade jag nu i semestertider i alla fall ringt till någon duktig sjukgymnast och konsulterat. Lättare att ta den diskussionen när man pratar än över nätet.
Rejält ont låter inte bra. Hade jag varit i dina kläder hade jag nu i semestertider i alla fall ringt till någon duktig sjukgymnast och konsulterat. Lättare att ta den diskussionen när man pratar än över nätet.
Quote from Catharina Brattlin on 29 June 2013, 22:40Jag håller helt med Marcus i sjukgymnastfråga, men vill ändå ge min bild av rehab av "ont i hälen".
Jag konsulterade sjukgymnast när vila och div övningar inte hjälpte och fick av honom veta, dels vad orsaken till det hälonda var, och dels att det var he
Jag håller helt med Marcus i sjukgymnastfråga, men vill ändå ge min bild av rehab av "ont i hälen".
Jag konsulterade sjukgymnast när vila och div övningar inte hjälpte och fick av honom veta, dels vad orsaken till det hälonda var, och dels att det var he
Quote from Funbeat user on 30 June 2013, 21:00Tackar för alla tips!
Jag får jaga rätt på någon sjukgymnast i veckan. Faktum är dock att jag redan nu ikväll känner en viss lättnad i foten efter att ha lidit mig igenom excentriska tåhävningar samt Mackans övningar i två omgångar under dagen. Då hann j
Tackar för alla tips!
Jag får jaga rätt på någon sjukgymnast i veckan. Faktum är dock att jag redan nu ikväll känner en viss lättnad i foten efter att ha lidit mig igenom excentriska tåhävningar samt Mackans övningar i två omgångar under dagen. Då hann j