Quote from Funbeat user on 23 June 2009, 12:39Är det någon som har skaffat den nya 405cx och som kan ge ett utlåtande?
Är det någon som har skaffat den nya 405cx och som kan ge ett utlåtande?
Quote from Elias Engqvist on 25 June 2009, 21:09Sen när var det bra att en klocka går 2 veckor på en laddning?
Sen när var det bra att en klocka går 2 veckor på en laddning?
Quote from Elias Engqvist on 25 June 2009, 21:10Inget
Inget
Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 21:24Mina klockor går som regel en mansålder minst utan vare sig laddning eller batteribyte.
Mina klockor går som regel en mansålder minst utan vare sig laddning eller batteribyte.
Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 21:53Man kan ju fundera kring varför inte sportklockorna har en teknologi som vissa andra klockor har. Tänker på de som laddas med att man skakar på dem. Lite effekt borde man ju alstra i spåret?
Man kan ju fundera kring varför inte sportklockorna har en teknologi som vissa andra klockor har. Tänker på de som laddas med att man skakar på dem. Lite effekt borde man ju alstra i spåret?
Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 01:29nu är den beställd och imorn har jag den i min hand. Känner mig som ett litet barn på julafton i väntan på att få öppna paketen!
nu är den beställd och imorn har jag den i min hand. Känner mig som ett litet barn på julafton i väntan på att få öppna paketen!
Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 01:51Det är en skitbra grej!
Det är en skitbra grej!
Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 08:27Kul Anders och hoppas du kommer att trivas med din klocka. Min Garmin är jag mer och mer nöjd med, ju mer jag lär mig. Men allra mest är jag nöjd med att ha en GPS som kan mäta det jag gör på träningsrundan 😀
Måste bara meddela att du måste vänta tills k
Kul Anders och hoppas du kommer att trivas med din klocka. Min Garmin är jag mer och mer nöjd med, ju mer jag lär mig. Men allra mest är jag nöjd med att ha en GPS som kan mäta det jag gör på träningsrundan 😀
Måste bara meddela att du måste vänta tills k
Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 17:29Har precis laddat färdig den och är i full färd med att försöka lära mig alla funktioner, antar att det kommer ta ett tag. Är verkligen nöjd med mitt inköp, löpningen har den senaste månaden mest blivit slentrianmässig så jag hoppas verkligen att klockan
Har precis laddat färdig den och är i full färd med att försöka lära mig alla funktioner, antar att det kommer ta ett tag. Är verkligen nöjd med mitt inköp, löpningen har den senaste månaden mest blivit slentrianmässig så jag hoppas verkligen att klockan
Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 17:36Psss. Gruppen för dig.
http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=1883
Psss. Gruppen för dig.
http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=1883