Quote from Guest on 9 February 2009, 13:22Saxat från dagens ena kvällstidning.
Fråga: Kan man springa milen som otränad 35-åring, på 40 minuter. Sofia
Svar från coachen : Ja, det borde du kunna. Men du kommer nog att må väldigt dåligt efter 40 minuter. (t+)
Saxat från dagens ena kvällstidning.
Fråga: Kan man springa milen som otränad 35-åring, på 40 minuter. Sofia
Svar från coachen : Ja, det borde du kunna. Men du kommer nog att må väldigt dåligt efter 40 minuter. (t+)
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 13:32*asg*
*asg*
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 15:52Ha ha ha! Klockrent.
Ha ha ha! Klockrent.
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 16:13(t+)
(t+)
Quote from Elias Engqvist on 9 February 2009, 16:23Jag betvivlar det STARKT!
Jag betvivlar det STARKT!
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 16:23Jag med. 🙁
Jag med. 🙁
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 16:27Men då är det väl bara att ösa på liksom. Det är ju efter 40 minuter, enligt coachen, som man kommer att må dåligt och då är man ju redan i mål 🙂
Men då är det väl bara att ösa på liksom. Det är ju efter 40 minuter, enligt coachen, som man kommer att må dåligt och då är man ju redan i mål 🙂
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 16:29Jag undrar vad coachen menar, tror han/hon verkligen att det går bara den otränade 35-åringen tar i så hon mår illa? Eller är det ett mer sarkastiskt "ja du *borde* kunna göra det, men eftersom du är så otränad kommer du bara att må illa om du försöker".
Jag undrar vad coachen menar, tror han/hon verkligen att det går bara den otränade 35-åringen tar i så hon mår illa? Eller är det ett mer sarkastiskt "ja du *borde* kunna göra det, men eftersom du är så otränad kommer du bara att må illa om du försöker".
Quote from Johan T on 9 February 2009, 16:42Jag tror det går. Den engelska milen.
Jag tror det går. Den engelska milen.
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 16:59Det brukar ju blossa upp hetsiga debatter om var gränsen går mellan att jogga och att springa, men jag vågar nog säga att man inte *springer* en engelsk mil på 40 minuter. Inte joggar heller för den delen, det är knappt att man går. 🙂
Det brukar ju blossa upp hetsiga debatter om var gränsen går mellan att jogga och att springa, men jag vågar nog säga att man inte *springer* en engelsk mil på 40 minuter. Inte joggar heller för den delen, det är knappt att man går. 🙂