Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 17:14Näverskomil?
Näverskomil?
Quote from ellen olsson on 9 February 2009, 17:50En tysk eller dansk mil lär ju funka att springa.
http://susning.nu/Mil
En tysk eller dansk mil lär ju funka att springa.
http://susning.nu/Mil
Quote from Lotta Lindström on 9 February 2009, 17:53>jag vågar nog säga att man inte *springer* en engelsk mil på 40 minuter. Inte joggar heller för den delen, det är knappt att man går
Kanske är dags för en ny tävling. Vem kan ta sig en engelsk mil saktast 🙂
>jag vågar nog säga att man inte *springer* en engelsk mil på 40 minuter. Inte joggar heller för den delen, det är knappt att man går
Kanske är dags för en ny tävling. Vem kan ta sig en engelsk mil saktast 🙂
Quote from Elias Engqvist on 9 February 2009, 19:27Kan det vara att Jonas tänkte på Sub4 - det handlade ju om under 4 min på en mile...
Ett missförstånd? Misslyckat tänkande?
Kan det vara att Jonas tänkte på Sub4 - det handlade ju om under 4 min på en mile...
Ett missförstånd? Misslyckat tänkande?
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 19:44anabola + running = Epic Über pwnage
anabola + running = Epic Über pwnage
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 22:41Tja inte vet jag men dom här utsagorna kommer ju tätt som titts från sådana som inte kutar en endaste meter i veckan å då allra hellst i dom där djävla förbannade kvällsblaskorna. (Af+Ex). Jag tror faktiskt att en normal 35 åring kan jaga iväg en kilomete
Tja inte vet jag men dom här utsagorna kommer ju tätt som titts från sådana som inte kutar en endaste meter i veckan å då allra hellst i dom där djävla förbannade kvällsblaskorna. (Af+Ex). Jag tror faktiskt att en normal 35 åring kan jaga iväg en kilomete
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 22:47Med i beräkningen måste väl ändå tas att frågeställaren är en kvinna?
En otränad 35-årig kvinna gör näppeligen 40 min på milen om hon inte är ett fysiskt under. Dessutom tror jag att de flesta otränade 35-åriga kvinnor inte ens springer 1 km i det tempot
Med i beräkningen måste väl ändå tas att frågeställaren är en kvinna?
En otränad 35-årig kvinna gör näppeligen 40 min på milen om hon inte är ett fysiskt under. Dessutom tror jag att de flesta otränade 35-åriga kvinnor inte ens springer 1 km i det tempot
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 22:52Nämen nu tar du väl i alla fall i Jackie-boy....otränade tjejer liksom 35 bast i den valören är faktiskt skitsnabba på typ kilomtern. Men sen så blir det dubbla tiden nästa å så tickar det på. Konsensan är som du säger å där har du hundra procent rätt för
Nämen nu tar du väl i alla fall i Jackie-boy....otränade tjejer liksom 35 bast i den valören är faktiskt skitsnabba på typ kilomtern. Men sen så blir det dubbla tiden nästa å så tickar det på. Konsensan är som du säger å där har du hundra procent rätt för
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 22:54Tja, de otränade kvinnor jag känner som är 30-40 år kan knappt springa alls faktiskt. Skulle de maxa 100 m så kanske de skulle komma in under 20 s. Kanske.
Edit: Nyckelordet är otränad. Snackar vi om kvinnor som går på Friskis & Svettis eller tränar på
Tja, de otränade kvinnor jag känner som är 30-40 år kan knappt springa alls faktiskt. Skulle de maxa 100 m så kanske de skulle komma in under 20 s. Kanske.
Edit: Nyckelordet är otränad. Snackar vi om kvinnor som går på Friskis & Svettis eller tränar på
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 23:00Okidoki Jackie....men jag sätter ändå en spänn på det genetiska arvet från våra urmammor.....kuta bort från fara med avkomman i famnen å det på 3,47/km....som långsammast. //Kjell.
Okidoki Jackie....men jag sätter ändå en spänn på det genetiska arvet från våra urmammor.....kuta bort från fara med avkomman i famnen å det på 3,47/km....som långsammast. //Kjell.